Als je de klok kon terug draaien...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hihi! Zie nu je reactie pas :)
    Ik heb hetzelfde, hoor! Ik heb eerst bij mijn (te dominante) ex moeten leren dat een 'stoere vent' helemaal niet is wat bij me past! Door die ervaring leerde ik open te staan voor een lieve man en dat is echt het beste wat me had kunnen gebeuren...
    Dus ja, mijn ex heeft me echt flink pijn gedaan, maar zonder hem had ik nooit een relatie kunnen/willen beginnen met mijn man. Ik mag hem dus eigenlijk wel dankbaar zijn, hahahahahaha! Bizar te bedenken waar het leven je kan brengen. Mooi ook :)

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou veel eerder aan kinderen zijn begonnen.....nu 40 en 2 kleine kids, als ik jonger was geweest had ik er graag nog een paar meer willen hebben.

Ik zou ook een huis gekocht hebben in de tijd dat huizen nog betaalbaar waren voor alleenstaanden en dan had het er nu heel anders uitgezien....

Verder prima tevreden met hoe het er nu uitziet!

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik zou veel eerder aan kinderen zijn begonnen. Ben niet oud (31) maar het heeft wel 3 1/2 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte. Ik wil graag een 2e kind, maar wil ook eerst lekker van Julia genieten. (14 weken). Ik heb dus 2 opties:
    - snel weer zwanger proberen te raken en minder tijd hebben om alleen van Julia te genieten
    -eerst van Julia genieten en pas over 2 jaar weer proberen zwanger te raken met de kans dat het weer 3 1/2 gaar duren. Dan ben ik 36/37 jaar oud, wat weer een kans geeft op complicaties.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heel cliche maar ik heb nergens spijt van .die dingen die ik heb gedaan en heb beleefd hebben me gevormd tot de persoon die ik ben, met plussen en minnen en dat is oke.spijt is zo zonde..

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou zo heel wat terugdraaien, maar zoals zovelen al zeggen, het heeft me gevormd zoals ik nu ben en ik nu in het leven sta. Wie weet als al die dingen niet gebeurd waren, had ik nooit mn man ontmoet e.d.

6. wannie

wannie Niet meer actief

:DDat van die bitch?

Hahah geintje hoor:p

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    1 : was vroeger begonnen met kinderen proberen te krijgen

2 : op leiding af maken hoe moeilijk ik het ook had

3 : wou dat ik zonder woordblindheid geboren was dat had mij een hoop narigheid en verdriet gespaard gebleven

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het gaat heel hard klinken voor sommige maar als ik de klok kon terug draaien had ik die bewuste datum mijn pil niet vergeten...

Ik houd zielsveel van mijn zoontje en zou hem nu niet meer kwijt willen maar ik wilde eigenlijk al nooit kinderen en zeker niet nu, kort na een hele heftige periode.

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mijn ex een kogel door zn kop geschoten.
    Gingen in vrede uit elkaar.Man o man. als ik toen had geweten wat hij me daarna allemaal nog ging flikken had ik t wel anders geregeld. Had me een hoop geld bespaart en de kinderen heel veel ellende.
    Nu 14 jaar uit elkaar en nog ruzie met hem.
    Hoop nog steeds dat ie een dikke boom tegen komt die niet schuift:D

10. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    * Dan had ik beter mijn best gedaan op school en was ik verder gaan studeren..
    * Had ik mijn man in mijn jeugdige tienerjaren al ontmoet.. Had me veel liefdesverdriet en ruzies met ex vriendjes gescheeld ;)

Maar ach, ik ben wie ik ben en alles heeft een reden.. Nog steeds ben ik van plan verder te studeren en waarschijnlijk begin ik na de zomer met de opleiding SJD (sociaal juridsche dienstbverlening).

11. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Hetzelfde als wat andere meiden al gezegd hebben.
    Ik zou niets van de mooie, spannende, grappige, verdrietige, angstige, ongelukkige momenten willen veranderen.

Ik ben me heel bewust van het feit dat als ik één keer links i.p.v. recht was afgeslagen ik mijn man niet zou kennen, niet hier in dit fijne huis zou wonen en niet een klein meisje in me zou hebben groeien.

En ja, die afschuwelijke relatie vol ongelukkigheid en liefdeloosheid heeft daarbij gehoord kennelijk, ik ben er ook door gegroeid.

Ik tel mijn zegeningen vaak. :)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

helemaal niets
    het heeft me allemaal gemaakt van wie ik nu ben
    van me fouten heb ik geleerd een wijze les uitgetrokken
    ben blij met al me zegingen idd
    en realiseer me dat het ook een stuk minder kon

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    was geneigd om te zeggen dan was ik niet zolang bij mijn ex gebleven... je hebt wel super herinneringen met elkaar maar het uit elkaar gaan is helemaal niet soepel verlopen. (zeg maar zwaar kut omdat meneer die mij aan de kant zette moeilijk begon te doen) Maar door die breuk ben ik alleen maar sterker geworden..

Dus inderdaad alleen negatieve dingen in het leven zijn vaak ook goed in je latere bestaan!

Deel Deze Pagina