Als je een bepaald geslacht verwacht...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door eknein, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Gek he als je moet omschakelen.
    Ik had vanaf t begin het gevoel dat we een zoontje kregen. Dit bleek op de 20 weken echo ook zo te zijn. Maar ik hield er toch (voor die echo) rekening mee dat het misschien een meid werd, want het leek me zo raar als je ineens om moet schakelen!
    Weet je man nu ook het geslacht?

2. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, mijn man wil het echt niet weten. Hij weet ook niet dat ik het wel weet (nou ja, ervan uitgaande dat het een jochie is). Ik kijk wel altijd naar de echo's en draai mn hoofd niet weg en hij weet dat ik het leuk vind de echo te bestuderen, maar ik kon er zelf niets op vinden.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik er geen moeite mee het niet te weten. Nu wel, omdat ik zo sterk het idee had dat het een meisje zou zijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik zelf echt geen idee, dus vond ik alles wel best...

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Bij 1m50 zie ik ook duidelijk een piemeltje!

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ik zag een piemelotje:D:D:D:D

5. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou dames, kan dus al niet meer iets anders dan een jongen zijn. Iedereen heeft jongen gezegd.
    Ik ben inmiddels al gewend aan het idee. Dat ging neens heel snel! Ben lekker jongenskleertjes aan het kijken, heb een nieuw geboortekaartje gekozen dat ik leuker vind (en mijn man gelukkig ook) en klets lekker tegen mijn buik, incl naam.

Ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet, ookal is het wat stiekem. Ik had dit echt nodig. Nog drie weken te gaan en snds een dag of twee besef ik me ineens echt dat we een tweede kindje gaan krijgen. Dat besef was er nog niet zo en dit helpt me heel erg!

Dank jullie wel!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lekker genieten meid en heel veel succes met de bevalling!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha had alleen de eerste post gezien en bijna dezelfde printscreen gemaakt .

Een jongen denk ik dus ook

8. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dames, ik ben afgelopen vrijdag inderdaad bevallen van een prachtig mannetje!!! :)

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Gefeliciteerd!

Ik kon me jouw gevoel trouwens heel goed voorstellen. Mijn man wou het geslacht bij mijn jongste dochtertje niet weten maar hij kon het niet laten om na de 20 weken echo te zeggen dat hij dacht een jongetje gezien te hebben. Ik heb de hele kraamweek moeten wennen/omschakelen en heb me hier ook heel schuldig over gevoeld. Als het goed is krijg ik deze week te horen of we een jongetje of meisje verwachten, de andere drie zwangerschappen wist ik het niet en bij deze laatste zwangerschap wilde ik het anders doen.

10. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Gefeliciteerd !

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

12. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Gefeliciteerd!

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik was er heel erg zeker van bij beiden dat het een jongen zou zijn.
    Nou dit was dus nietzo en ik ben heel blij dat ik vantevoren wist wat het wel was.
    Als ik had gewacht tot de bevalling had ik mijzelf maanden lang ingesteld op een jongen, dat had voor mij wel wat vreemd geweest. :)

Oh, en nog gefeliciteerd met jullie mannetje!

16. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Stoffeltje en? Wat wordt het dit keer?

Deel Deze Pagina