Onze tuin moet bestraat worden, zo'n 200m2. Wij kunnen alleen geen (betrouwbare) stratenmaker vinden. Eerst hadden we een bedrijf in de arm genomen, die kwamen met een x aantal man, machines en toestanden, na een kwartier begon het te regenen, gingen ze weer weg (ze zouden na de regen weer terug komen zeiden ze) ik kreeg een rekening voor het zand en heb ze nooooooit meer gezien Met hetzelfde bedrijf hebben we eerder allerlei containers besteld voor een flink bedrag, dus dat was heel erg raar, vooral omdat ze ons kennen. Maar goed, de volgende stratenmaker zou langs komen voor een offerrte: nooit gezien. Weer een ander zou komen straten en die ging (voor ons) onverwachts failliet, dus geen materieel, want alles is in beslag genomen...... toen kwam mijn vriendin met een stratenmaker aan, kennis van haar. Zij moest zelf eerst bestrating hebben, dus hij zou komen. en dat werd opgeschoven, toen die datum kwam, kwam hij niet opdagen, weer een datum afgesproken, schoof hij het weer op....Uiteindelijk heeft het 7 !!! weken geduurd eer hij er aan begon..... Zat er ook zo in, is ook erg mooi, maar tja, ik durf dus ook niet met hem in zee te gaan. Dus wie o wie kent een stratenmaker in mijn omgeving (twente dus) en heeft hier dus wel goede ervaringen mee?
Al op werkspot gekeken, kun je je klus op zetten, en dan reageren er klusmannen, vaak kun je dan via recensies bekijken of het ook wat is. Succes.
Nee, nog niet, wel een goede tip! Maar goed, misschien zijn er hier ook dames uit mijn omgeving die een goede weten uit eigen ervaring...Ben behoorlijk huiverig geworden hoor
Voshasr hebben wij de schutting en de tegels van. De kwaliteit vind ik niet erg goed. Die van de schutting in ieder geval niet. Ze komen het wel oplossen, maar paar maanden later is het hetzelfde weer. Verder weet ik van hun dat ze niet duur zijn de kwaliteit van de tegels is wel goed. Hun huren stratenmakers in.