Oja, ik zou de hele dag aan mijn piemel zitten en verder alles ermee doen wat mogelijk is. Dan wil ik wel een heule grote
grappig dat de meeste vrouwen hier allemaal de hele dag aan hun piemel willen zitten dan.. ik denk dat ik eelt op mijn rechterhand zou hebben aan eind van de dag maar zalig zeg.. scheermes aan kant kunnen gooien, je niet druk maken over die nadruppelvlek in je onderbroek waar het elastiek al beetje van loslaat.. nog keer lekker aan mijn sokken ruiken of het nog dagje kan...lekker onderuit zitten wachten tot mijn avondeten voorgeschoteld wordt, een dag lang geen buik in hoeven houden.. alleen af en toe op kloppen en roepen dit heeft veel geld gekost ( moet je als vrouw eens doen hahaha, hoewel, toen schoonpa dat deed toen ik zwanger was ging ik voor hem staan, klopte op mijn dikke buik en zei.. en dit gaat jouw zoon veel geld kosten, hij was meteen stil whahahahaha)
whaha geweldig hoe kom je erop ik lig helemaaal in een scheur hierzo me vriend leest ook mee en moet er ook erg smakelijk om lachen!! whaha nadruppelvlekken whihihi
meiden, dit is wel echt meligheid ten top Maar ik sluit me bij jullie aan, ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om je nergens zorgen over te maken, of zou het dan stiekem uiterlijke schijn zijn??????