Ik heb alleen nog maar een nega-test gehad in september. Maar ga er toch vanuit dat ze betrouwbaar zijn
Ik had ook alleen maar nega testen. Vandaar dat ik me afvroeg wat de ervaringen van andere waren. Thanks voor je berichtje
Hallo, IK heb er wel goed ervaringen mee. Heb meestal wel twee dagen achter elkaar een dikke streep, maar wel duidelijk! Hoor van de meesten dat ze wel goed zijn en vrij geodkoop, ook belangrijk .
Goedkoop idd. Erg belangrijk. Was één van de belangrijkste redenen waarom ik voor de Sensitest koos. Ik denk dat alle testen wel zo'n beetje betrouwbaar zijn, maar de ene test schijnt wat gevoeliger te zijn dan de andere. Nou ja, of je dan 7 euro of 2 euro (of hoeveel is het) betaald voor een test, dat scheelt nogal. Je kunt drie Sensitesten kopen voor dezelfde prijs als één test in de winkel.
Dat klopt. Daarom wilde ik ook voor deze test kiezen. Ik geloof dat je 3 testen voor 5 euro nog wat hebt. Dus dat vind ik spotgoedkoop. Bedankt voor je antwoord, ik ga ze binnenkort bestellen!
Ikke allemaal maar die dure testen in de winkel kopen, en toen zag ik ook die sensitesten inderdaad, daar heb ik nu ook een voorraadje van ingeslagen.. Ik zal ze eens gaan testen over twee weken hihi (en ik hoop positief!) xx
Ik heb ze ook en positief mee getest, het enige nadeel vond ik dat ze een heel licht lijntje aangeven.. Ik deed de Kruidvat test bijvoorbeeld en daar knalde direct een blauwe lijn van het venstertje
Ja, klopt, bij mij ook. Later heb ik nog zo'n (babyboom) clearblue gedaan (zie fotoboek), en toen ik dat ding eruit haalde stonden er twee dikke blauwe strepen.