Hoi allemaal, Hebben jullie dat ook wel eens? Je wilt iets heel graag (zwanger worden bijvoorbeeld) maar je weet dat t nog lang gaat duren en je kunt er niet op wachten, zooo irritant! Over tweeënhalf jaar gaan we ons huis te koop zetten en ik heb al een jaar en vier maanden de verhuiskriebels. Wat zou een grotere tuin en kinderrijke buurt fijn zijn! De reden dat we nog willen wachten is dat het nu financieel al kan maar we wonen nog niet zo lang (4 jaar) in dit huis en vinden het zonde van de investering in dit huis plus dat we over tweeënhalf jaar meer spaargeld hebben dus ons nieuwe huis meer naar ons zin kunnen maken. Wat mij betreft kunnen we nu ons huis al te koop zetten maar manlief wil nog tweeënhalf jaar wachten. Probeer er steeds niet aan de denken maar voordatk het weet surf ik weer op funda.nl en worden de verhuiskriebels alleen maar erger... Wie weet hoe je een lange wachttijd door moet komen zonder chagrijnig te worden? Of wie herkent dit? Heel lang moeten wachten op een kleine lijkt me ook heel erg of heel lang moeten wachten totdat je partner ook toe is aan een kleine, hoe kom jij de wachttijd door?
Ja dat ken ik.. Wij moeten ons huis aanpakken Maar...dat gaan we doen als de jongste naar school is. Ok, dat is augustus al...maar nu zie ik dus al leuke dingen...dan is een paar maanden ook weer lang
Herkenbaar Ik wacht al een jaar voor ik aan mijn sleeve kan beginnen, maar ja, dat kost centjes en er komt steeds iets tussendoor wat dan eerst moet Tot die tijd verlekker ik mij maar met allerlei tattoos bekijken op t internet haha
en dan maar hopen dat die leuke dingen er in augustus nog zijn. Of je koopt het nu en dan zie je in augustus weer dingen die nog leuker zijn maar heb je het al gekocht, haha
Na 4 jaar is ons huis eindelijk eindelijk eindelijk verkocht en nu moeten we verhuizen, alleen er staat niets van onze gading te koop en we weten niet in welke plaats we willen wonen. Omdat het huis zolang te koop heeft gestaan, zijn we nu gewoon overdonderd dat we echt weg kunnen. Heel raar. Ook wilde ik heel graag bevallen, was het destijds helemaal zat, maar dochterlief besloot lekker nog bijna twee weken na de uitgerekende datum in mijn buik te bivakkeren en het was zo'n smoorhete zomer. Oja en ik wacht ook al heel lang op leuke vacatures, wil erg graag weer aan het werk. Gewoon uitzitten én afwachten. De tijd tikt wel door en wanneer het eenmaal zover is........ Ging het achteraf toch snel.
Oh, nou en of. Kan niet wachten tot ik eindelijk kan verhuizen naar een eigen woning weer. Zonder ex. Minder stress, meer vrijheid.
Ja wij hebben ons huis dan al te koop staan, nu net een weekje, maar kan een behoorlijke tijd duren en ik wil zooo graag een nieuw huis op een pleintje met speeltuintje of parkje Maarja dan moet het huis eerst verkocht Zijn
Ik wacht al 2,5 jaar op een definitieve uitkering van letselschade maar het wil allemaal niet vlotten en ben er zooooo klaar mee!
Wij gaan ook verhuizen maar we weten nog niet wanneer omdat de aannemer nog bezig is met de badkamer, als hij klaar is dan gaat de sleutel naar de woningbouw en dan pas worden wij gebeld om het contract te tekenen, oooh ik kan echt niet wachten!!! wij wonen nu nog in een flat van 4/5 hoog zonder lift, nog effe en dan hebben we een veel groter huis met een tuin. Mijn hele leven woon ik al in flats, ik ben nog wel een keer met mijn moeder meeverhuisd naar een ienimieni huisje in een hele saaie oma buurt, ik vond het daar echt verschrikkelijk daarna ben ik op mezelf gaan wonen weer terug naar een flat (zonder lift) heb hier nu 10 jaar gewoond, ondertussen heb ik mijn man en 2 kindertjes gekregen en vind ik het nu wel fijn om een tuin te hebben vanwege mijn zoontje die aardig wat probleempjes heb en dan is een tuin voor hem ideaal! mijn zoontje is nu 2½ kan heel moeilijk traplopen omdat hij op zijn tenen loopt en mijn dochtertje is nu 1½ en kan nog geen traplopen dus ik heb bijna 2½ jaar opgesloten gezeten omdat het moeilijk was om met die 2 tegelijk naar beneden te gaan. ook veranderd voor mijn gevoel mijn hele leven omdat ik na 35 jaar mijn buurt ga verlaten we gaan nu naar een hele andere plaats 30 min verderop, ik hoop dat mijn kindjes hier erg gelukkig gaan opgroeien. gelukkig zullen wij geen maanden meer hoeven te wachten maar ik ken wel wat je bedoel!
Dat werk vind met mijn beperking door auto ongeluk.... dat onze nieuwe auto komt eind mei begin juni pffff
Oh ja, ik zou in februari beginnen met mijn studie psychologie, maar helaas ging mijn laptop stuk, dus hopelijk over een paar weken kan ik mezelf eindelijk inschrijven. Ik ben nu wel klaar met het wachten.