Hoor dat weleens op de radio... een lied dat valt onder Guilty pleasure...eigenlijk fout...maar stiekem wel leuk Ik vind bijvoorbeeld woman in love van barbra streisand echt fijn om te horen Jullie nog een Guilty pleasure? Mag ook iets anders zijn dan muziek.
The Rubettes,sugar baby love Mijn moeder walgde er vroeger van,ik vind het echt heel leuk En nog eentje: een hele bak ijs leegvreten en dan weer schuldig voelen omdat ik moet lijnen.. Oh ja en morgen bruidsjurken passen terwijl ik weet dat ik er geen koop omdat mijn tante mijn jurk maakt
Mijn quilty pleasure is geen muziek, maar eten: mariabiscuitjes besmeren met pindakaas en dan door de pure hagelslag halen. Zooooo lekker!
Ik ben gaan passen, heb de jurk op internet gezocht, zelfs de bruidszaak nog gemaild of het inderdaad 'die en dat type jurk was' omdat er geen foto op hun website staat en ik hem zo graag weer een keer wilde zien, en nu zij hebben aangegeven dat het inderdaad die jurk is ga ik hem lekker in het buitenland kopen voor 1100 euro minder
Hahahaha dat is echt mega slim! Jammer dat ik dat niet kan; de mijne is uit 2012 en overal uitverkocht. Ik ga morgen alleen modellen passen die erop lijken
Ik ga heel vaak ergens lunchen, uit eten, ergens een ijsje halen, eten bestellen. Wel meerdere keren per week. Soms 2 keer per dag. Ik vind het heerlijk maar mijn portemonee vind het wat minder ik weet ook gewoon niet wat ik in huis moet halen om het eten thuis aantrekkelijker te maken waardoor ik thuis eet ipv buiten de deur. Dit heb ik vooral met ontbijten en lunchen. Ik ben gewend om mn lunche in de schoolkantine of bij de bakker te halen.
Er woont hier een man in de straat die me regelmatig met een bepaalde blij in de ogen aankijkt. (hij heeft een vriendin en ik zou daar nooit iets mee willen) Maar ik speel zijn spelletje wel mee. (beetje flirten meer niet) oooh wat erg!!! Schaam schaam
De Twilight-Saga films. Ik heb helemaal niets met vampieren enzo maar ik viel een half jaar geleden in het eerste deel op tv en gek genoeg kon ik me er niet toe aanzetten om weg te zappen. Acteerwerk is mager, het verhaal is mager maar op één of andere manier kon het me wel boeien, combinatie van de sfeer, filmtechnieken, muziek. Ik heb alle delen op DVD.