Deze namen vind ik leuk bij je oudste: Niek Koen Wout Bram Joep Cas Mees Ralph/f Job Jelle Wij waren ook heel slecht in jongensnamen bedenken, al zie ik nu best wat opties hierboven . Als onze oudste een jongen was geweest had ze een naam gehad die ik nu helemaal niet leuk meer vind... al had het dan vast heel goed bij hem gepast
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Persoonlijk zou ik die top 10 ook los laten. Toen ik 13 was hoorde ik de naam Levi en die is altijd blijven hangen. 10 jaar later mocht ik moeder worden van een jongetje en noemde deze Levi. Ik dacht heel origineel te zijn,maar 3 maanden later stond hij opeens op nr 3 in het jaar overzicht. Bij Elin heb ik mijn "bezwaren" ook aan de kant gezet. Ik heb zelf dezelfde voorletter als mijn moeder en vond dat met de post heel vervelend als tiener zijnde. Ik heb toen gezegd nooit een naam te kiezen met dezelfde voorletter. Tot Elin steeds terug kwam op de lijstjes van mijn man en mij. Uiteindelijk gegaan voor wat we leuk vinden, dan maar met dezelfde voorletter Finn is in mijn ogen iig leuk
Tobin A(a)ron Silvan Iven Ivas Maar als Finn voor leuke de naam is, zou ik daar gewoon voor gaan. De top 10 zegt niet zoveel..leuke naam ook!
Mick Dax Maik Hoewel ik Finn ook een ontzettend leuke naam vind, en hier in de omgeving er maar 1 met deze naam rondloopt hoor
Ik ken 2 T.ijn's. Hun broertjes heten Mees en Ruben. Staan er leuk bij. Ik denk dat alle namen van deze tijd er wel bij passen.
Nee We zijn het echt niet met elkaar eens, dus misschien toch maar Finn aangezien we die naam beide al jaren mooi vinden. Wel weer bedankt voor het meedenken iedereen!
Ah dat is mooi kak... lastig hè! Je hebt gelukkig nog even. En met Finn is niks mis. Ze moeten gewoon die lijsten afschaffen zodat we niet weten hoe populair een naam is.. Kan jij lekker voor Finn gaan en ik voor saar