Als jullie allebei Finn al jaren mooi vinden dan zou ik daar gewoon voor gaan. Wie zegt dat een naam die nu in de top 10 staan over een aantal jaar er nog in staat
Ik zou ook gewoon voor Finn gaan! Jammer dan hoor als hij in je omgeving ergens al voorkomt. Eventueel Ivar? omdat je man Ivan mooi vond en het hem misschien voor jou net niet is?
Als ik jullie was zou ik gewoon voor Finn gaan. Liever een naam die jullie allebei heel mooi vinden maar die in de top 10 staat dan voor een naam gaan die minder hoog in de lijsten staat maar waarbij jullie achteraf denken van het is het toch eigenlijk net niet. Zoals het nou lijkt zal onze dochter straks ook een naam krijgen die hoog in de lijsten staat. Het liefst willen wij geen hele populaire naam. Het voelt inmiddels alleen alsof dit voor ons toch echt de naam is. Tja dan moet je wat.
Net een naam gelezen die ik nog nooit heb gehoord en vind hem stiekem wel leuk hier kwam ik hem tegen ( https://www.ad.nl/ad-werkt/on-board-courier-zico-22-vliegt-betaald-de-wereld-over~acb386a4/) Zico
Wij hebben ook een top 10 naam voor onze zoon. Ik heb alleen maar gedacht: kijk er zijn meer mensen met een goede smaak.