2 weken geleden heb ik een miskraam gehad.Op 27 januari ben ik mijn vruchtzakje verloren.Het vruchtje was daarvoor al weg.Ik heb de dag dat ik het vruchtzakje verloor als 1e dag van mijn menstruatie geteld.En van de week voelde ik dan ook precies op schema mijn eisprong.Dus ik helemaal blij,dat alles zo snel weer "in orde" was.Tot gister had ik nog napijn van de eisprong....ik heb daar altijd zo lang last van.Het deed nu wel meer zeer dan normaal.Maar nu net ging ik naar de wc en verloor ik helderrood bloed.Veel te vroeg voor een menstruatie en dan heb ik normaal ook altijd eerst bruinverlies voordat ik echt ongesteld word. Zou dit nog van de miskraam zijn?(ik was 7 weken) Of toch gewoon mijn menstruatie?Of (ik weet dat dit ijdele hoop is) een innesteling?Ik vind het daar zelf wat veel bloed voor. Iemand die dit herkent na een miskraam?
Hoi meid, Sorry ik kan je helaas geen antwoord op je vraag geven, heb er geen ervaring mee. Wil je wel heel veel sterkte en succes wensen, hoop dat het gauw weer raak mag zijn! Liefs eefkoekie
Had na mijn miskraam last van spotting, beetje bloed/roze verlies iets na de eisprong. Nooit eerder gehad duurde tot mijn nieuwe zwangerschap.
Ik heb nu ook in januari een miskraam gehad en loop wel op schema met mijn cyclus en ik heb nu al 2 keer gehad dat ik na mijn eisprong bruinverlies heb (bruin slijm) en beetje roze maar niet echt rood net als jij. En ik moet nu afwachten of dat het weer goed gaat.
Hoi Suzanne, Het was net of ik mijn eigen vraag las... Ik heb ongeveer hetzelfde als jij en heb mijn vraag onlangs aan mijn eigen vk gesteld. Ik heb al ongeveer 9 dagen roze slijmerig bloed/bruin bloed. Zij zei dat het 2 dingen te betekenen kan hebben: of het is een voorloper van je echte menstruatie, dus uiteindelijk gaat dit over in je menstruatie. Of het is spotting (doorbraakbloeding). Dit zijn tussentijdse bloedingen/bruin verlies. Het nadeel in het tweede geval kan zijn dat het nog een tijdje gaat duren voordat je menstruatie weer op gang komt. Succes en ik hoop dat je snel weer ongesteld wordt. Groetjes, Anna
Bedankt voor jullie antwoorden.Ik maak me al iets minder zorgen nu ik lees dat meer mensen er last van hebben.Het bloed is weer gestopt,dus nu maar weer afwachten,wat er verder gebeurt.
ik had na mijn miskraam anderhalve week bloedverlies, nu niet meer... maar het kan zijn dat het idd nog van de miskraam kan zijn het kan stoppen maar ook zo ineens weer beginnen, dat heb ik nog ff nagevraagd bij de gyn... maar ik zou het ff afwachten als ik jou was misschien ben je toch ongesteld
Na die ene dag helderrrood(1 keertje) en de volgende dag wat roze/bruinverlies is het helemaal gestopt.....en vannochtend werd ik misselijk wakker en ik heb weer witte puntjes op mijn tepels en van die rode bultjes op mijn tepelhof.........morgen moest ik toch bloed gaan prikken of mijn HCG helemaal weg was van de miskraam...,die was nog 7......dus ik ben erg benieuwd
Nou misschien was dat nog niet eens zo'n slecht idee het enige wat ik weet is dat je je lichaa de tijd moet gunnen om te rusten... dat duurt zo'n 3 maanden... als je nu weer zwanger zou worden is de kans groter dat je (weer) een miskraam zou krijgen en dat zou erg jammer zijn... Wij nemen daarom het zekere voor het onzekere en wachten tot die tijd... maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, het kan ook wel goed gaan... Groetjes Marieke
Hoi Marieke, Op mijn leeftijd heb ik helaas niet de luxe om een paar maandjes over te slaan.....en in het ziekenhuis hebben ze ook gezegd dat ik nog goed gebruik moest maken van de twee maanden nog verhoogde vruchtbaarheid van de HSG. Ik zei idd wel laatst tegen mijn man,dat als ik jonger was geweest ik wel een paar maandjes even zou overslaan....al was het alleen maar voor het emotionele gedeelte. Groetjes, Suzanne
Na mijn curretage meende ik ook weer mijn eisprong te voelen rond dag 14. Er volgde echter geen zwangerschap en ook geen ongi. Dat wat dus voelde als een ei, was geen ei. Misschien is dit bij jou ook het geval? Tenzij je ovutesten gebruikt en daardoor zeker weet dat je ei is geweest.
Ik weet wel zeker dat het mijn eisprong was....ik voel altijd mijn eisprong en heb altijd iets ervoor en iets erna nog last ervan....en precies op schema,dus ik kan me niet voorstellen,dat het niet zo is. Verder weet ik ook niet zeker of ik weer zwanger zou zijn,maar hopen mag altijd toch?
Lieve Suzanne, Ja das waar, je hebt je leeftijd wat dat betrefd niet echt mee he? Was het maar zo dan kon je idd voor het emotionele gedeelte het wat rustiger aan doen ! Ik hoop voor jullie net als voor de andere papa's en mama's dat het gauw lukt en ook jullie een gezond en mooi kindje mogen vasthouden LIefs Marieke
Graag gedaan... En ik wilde niet egoistisch over komen door te zeggen dat ik hoop dat het voor ons ook lukt, maar we voelen allemaal hetzelfde en willen allemaal hetzelfde, we moeten elkaar er wel in steunen natuurlijk... Liefs Marieke
Vannochtend een testje gedaan en helemaal wit.Dus als ik nu ooit weer positief test is het igg niet van de miskraam nog.Stiekem hoopte ik wel dat er een knalroze 2e streepje op zou komen,maar ja.....tis ook 5 dagen voor NOD nog,dus dat zou sowieso erg vroeg zijn.
Als je over een paar dagen test heb je iig wel zekerheid, mocht 'ie positief uitslaan (wat ik natuurlijk ook echt voor je hoop!). Succes met testen. Ik duim voor je Liefs Nikkie
Op NOD weer getest en nog steeds niks,maar ook nog steeds geen bloed.Wel het gevoel,dat er een ongesteldheid aan zit te komen.Iemand enig idee hoelang dit nog kan gaan duren?Weet zeker dat ik niet zwanger ben nml.Dus waarschijnlijk toch mijn cyclus van slag door die miskraam.Voor die miskraam was ik echt heel regelmatig.
Even een vraagje tussen door als het mag. Hoelang hebben jullie gevloeid na je miskraam? IK vloei vanaf 13 febr. Heb vorige week woensdag een echo gehad. Mijn termijn van 5+3 klopte toen met wat de gyn zag. Hij zei wel dat het nog alle kanten op kon, maar dat het ook wel het verlies van 1 van een tweeling kon zijn. Kortom zeg het maar.Hierna heb ik donderdag 12 uur ongeveer heel erg gevloeid, maar nu nog steeds bruine beetje. Hebben jullie dit ook gehad?
@ Lin, Ben je al geweest voor een echo om te kijken of alles al weg is? Ik heb niet zolang gevloeid,maar volgens mij zijn er wel mensen die wat langer vloeien. Vandaag ben ik officieel miskraam-af.Ik ben dan eindelijk ongesteld.3 dagen over mijn cyclus heen....das best netjes toch na een miskraam? Dus nu ben ik weer gewoon niet zwanger....ik zat nog zo in het zwangergevoel,dat ik dacht deze maand gelijk alweer zwanger te zijn....stom he.....nu is het officieel dan....geen kindje......