Slapen Als je mee zou doen aan The Voice, en alle 4 de juryleden zouden draaien, voor wie zou je dan kiezen?
Naar de comic con in dortmund Als je iemand uit het koningshuis mag ontmoeten, wat zou je dan willen vragen?
Ik heb ze weleens ontmoet. Maar heb geen specifieke vragen (gesteld) Als je heel goed kon koken, wat voor restaurant zou je dan willen beginnen?
Hm iets wat zout is maar ook zurig. De betere variant van de ketchup chips denk ik Als je een dag Victoria's secret model zou zijn wat zou je dan doen?
De hele dag mijn lichaam showen natuurlijk! Als je heel handig zou zijn, welk klusje in huis zou je dan als eerste aanpakken?
Ik hoef er niet eens handig voor te zijn, maar: de woonkamer verven in MIJN kleuren. Als je 1 wens mocht doen, wat zou dat dan zijn?
Een gelukkig, zorgeloos leven voor mijn dochter Als je in 1 sport heel goed zou zijn, welke sport zou dat zijn?
Over een vrouw die een voor de buitenwereld goed leven leidt.. mooi gezin, goede baan etc.. Komt ex tegen en wordt weer verliefd op hem... zoiets..hahah.. Als je onzichtbaar bent, wat zou je dan doen?
Mensen die ik echt niet aardig vind pesten! Als jij vandaag onbeperkt geld mag uitgeven, wat zou je dan doen?
Mensen afluisteren Wat ze over mij zeggen en als dat negatief is. Een schop onder hun ... geven Welk beroep zou je voor een week willen uitoefenen .