Een cultureel talentencentrum! Met klaslokalen, ateliers, flexplekken, werkzalen voor ambachten, podia, oefenruimtes voor muzikanten, een prachtig ontmoetingsplein met atrium en een horecagelegenheid op het dak! Qua bouwstijl denk ik aan 19e eeuws industrieel (rood baksteen, zwartmetalen kozijnen en smalle, hoge raampartijen) gecombineerd met veel modern glas aan de binnenkant, geglazuurd tegelwerk en betonnen trappen. Wat een heerlijke vraag, hier kan ik weer wat dagdromen mee vooruit Als je een extra zintuig had, wat zou je dan extra waarnemen? En hoe zou het eruit zien/waar zou het zitten?
Ik zou gedachten kunnen horen. Zie een of ander extra dingetje aan mn oren voor me Als je een dier zou zijn, welk dier en wat zou je doen?
Een heel groot speelparadijs voor arme kinderen in Nederland( gratis toegang) Als je een stripfiguur zou mogen zijn wie zou dat dan zijn?
Hey Mellanie76, heb je nou zoveel mensen op je negeerlijst staan? Of hoe komt het dat je een hele andere vraag beantwoord?
Sorry heb verkeerd gekeken Kun je ook wel anders zeggen. Ik zou bij hem weggaan met mijn kinderen. Vraag staat hier boven
Lekker met een vriendin shoppen, uiteten, welnessen.. Als je iets zou mogen veranderen in de inrichting van je woonkamer, wat zou je dan veranderen?
Een nieuwe eethoek Als je 100 euro zou ontvangen om te besteden aan jezelf, waar zou je het aan besteden?
Oh wauw... ik denk dat ik mijn atelier niet meer uit zou komen! Als je jezelf gratis kon laten omscholen, wat zou je dan gaan studeren?
Met mijn dochter en man knuffelen de hele dag. En dan met hen en mijn ouders uit eten. Ook zou ik waarschijnlijk de hele dag huilen... Als je 16 kinderen had wat zou je dan op dit moment doen?
Ehhhh huilen?! Haha En zeer waarschijnlijk wel een of twee of drie die een poepbroek hebben, twee of drie die huilen, een paar ruzie maken. Hopelijk zijn er ook een paar lief aan het spelen, slapen of wat dan ook. Huilen dus toch maar ja Als je voor een dag iemand anders zou kunnen zijn, wie zou je dan willen zijn?
Mijn dochter op een schooldag. Dan zou ik dat zogenaamde vriendje dat mij slaat eens een flink pak rammel geven en dan naar de juf lopen. Als je heel veel tijd over zou hebben op een dag, wat zou je dan het liefste doen om deze tijd in te vullen?
In bed een goed boek lezen. Als je alles mocht zeggen wat je zou willen, wat zou je dan tegen je partner zeggen?