Ooooh geweldig dit! en nee, je komt niet verder dan de deurmat waarschijnlijk....Omdat wij vrij normaal gekleed gingen vroeger (en nu nog haha) keken de verkoopsters van de zeer chique winkels mijn moeder en oma ook wel eens de deur uit. Terwijl mijn oma toch echt altijd een hoed droeg en ook wel vaak handschoenen buiten de deur. Een echte dame en ze had het geld ook wel, dus zodra zo'n verkoopster zich als een snob ging gedragen liepen wij ook steevast de winkel weer uit
Nee.. Ik zou m waarschijnlijk namelijk niet eens durven te gebruiken Ik heb wel eens duurdere kleding voor mezelf gekocht, en daar zit standaard na 1 dag een chloorvlek/ander soort vlek wat niet te verwijderen valt, in. Paar maanden geleden een mooie bh van Marlies Dekkers oid aangeschaft. Kan in principe weinig mee gebeuren denk je.. Bij mij viel er dus een verfdruppel van het plafond precies bij de opening van mn shirt op mn bh.. + het feit dat het gewoon bizar bedrag is voor een tas, vind ik
Nee.. Ik heb niks met tassen. Laat staan als er zo'n prijskaartje aanhangt haha Eerder een huisje in het centrum van waar we nu wonen met een garage en leuke tuin, alles lekker op loopafstand van huis. En dan vrijwilliger worden bij SOS dolfijn. Dan ben ik ziels gelukkig 😁 mijn man zou dan denk ik zzper worden van zijn eigen klusbedrijf en dan een dag of 3 werken.
Nee ik zou voor een nieuwe auto gaan, of een mooie reis, of een groter huis met zwembad of gewoon allemaal
Het ligt er denk ik aan wat je gewend bent. Nu zeg ik nee, want ik ben het niet gewend en zo ook niet opgevoed. Maar stel dat je altijd al gewend bent om veel geld te hebben, ja dan denk ik dat je er niet eens bij nadenkt. Zou ik de lotto winnen, dan zou ik wel makkelijker zijn, maar niet 600 euro aan een tas of kledingstuk uitgeven.
Als ik de levensstijl van jongs af aan gewend zou zijn, dan vast wel! Als ik nu ineens miljardair werd, nee denk het niet. Te nuchter voor
Nee, ik zou dat echt zonde vinden. Geef echt niks om een merktas oid.. Maar dat is als ik nu miljonair zou worden. Ik zou trouwens ook niet al mijn geld aan de armen geven. Als ik als miljonair geboren zou zijn, dan zou ik er misschien anders over nadenken omdat ik dan niet anders gewend zou zijn. Misschien dat ik het dan wel gedaan zou hebben.
rrrrrrrrrrrrrrrreken maar van yes! Zonder schuldgevoel en scrupules zou ik mijzelf van god los shoppen in New York op 5th Avenue ... Totaaal geen probleem mee hoor. *droomt nog even verder van de bovenste verdieping bij Tiffany's* ....
Nee niet nu ik weet hoe het is om te leven met een modaal inkomen. Ik weet wel betere dingen om mn geld aan uit te geven
Hell yeahh!! Dan zit ik morgen in het vliegtuig richting New York. Uiteraard business class.. Waarschijnlijk kom ik dan met meerdere modellen/kleuren designertassen thuis. Ik hou der van!! Ik blijf dromen.
Ik heb nee gestemd. Waarom? Omdat een tas mij echt niet boeit Ik kan best veel geld uitgeven maar zoveel echt niet. Ik ben zo'n priegel die dat dan wel allemaal spaart ook al zou ik miljonair zijn. Ik weet het.. ik ben heel erg. Ik zou mijn geld uitgeven aan mijn kids, een nieuwe auto en motor, ik zou mijn familie geld geven ( nee niet direct aan goede doelen.. een aantal maar ) Ik zou ook niet direct gaan verhuizen ofzo... misschien ergens een vakantiehuis kopen.. en ik zou per direct stoppen met werken en me volledig in de winkel storten Als ik het zo terug lees geef ik dus ook wel wat meer uit... haha.. maar geen duizenden euro's aan een tas of schoenen.
Nee. Zonde van het geld. Ik vind het een sport om voor zo weinig mogelijk geld zo leuk mogelijke spullen te kopen. Ik koop heel veel in de opruiming en dan de helft van de helft. Ik kan gerust de volle mep betalen qua inkomen, maar vind het echt zonde.
Jazeker. Ik ben geen miljonair maar heb het financieel prima en geef geld uit aan kwalitatief goede en mooie spullen. Niet dat we het over de balk smijten, maar over de balk smijten is ook een relatief begrip. Als je veel geld hebt lijkt het al minder snel over de balk smijten. En als je miljonair bent is 7.000 euro voor een tas niet extreem.
Nee maar ik geef niets om kleding. Ik heb al 9 jaar een paar schoenen en dat waren de duurste ooit voor mij die waren toen 140 euro. Tassen gebruik ik niet
Nee, ik zou het wel aan andere dingen uitgeven maar niet aan schoenen of tassen ofzo. Eerder lekker luxe weg/vakantie ofzo
Ik zou eerst aan Borsten vergroten Lippen operatie vergroten Voor me zoontje geld opzij doen Dingen voor huis halen Voor me moeder vriend en schoonouders en vader wat halen en broertjes en broer
Ja! Onmiddellijk. Hypothetisch gezien heb ik dan toch al het geld v/d wereld dus dan kan die tas er ook wel bij. EN die hakken. Ik zou nog wel meer geld aan mezelf willen besteden - er zullen veel miljoenen sneuvelen totdat ik het moment heb bereikt dat ik niet meer weet wat ik moet kopen