Als geld geen probleem was zou ik zeer zeker een hoger plafond hanteren voor wat ik ergens aan uitgeef, maar 10.000 voor een tas daar kan ik mij echt niks bij voorstellen. Een (paar) honderd euro zou ik me wél kunnen voorstellen. Ik zou misschien wel veel geld uitgeven aan een klassieke auto of zo. En als ik er dan 3 heb, en 2 motoren... Ik zou sowieso mijn vader helpen. Hij heeft het niet breed en moet blijven minimaliseren. Ik zou heel graag een huis kopen dan met een kleiner huis erbij. Een gastenhuis of zo. Dat hij dan in het gastenhuis zou kunnen verblijven, zonder kosten, met alle gemakken maar zonder verplichtingen. Dat zou me gezellig lijken. Niet bij elkaar op de lip zitten in hetzelfde huis maar wel binnen handbereik. Leuk voor de kinderen en ik hoop dat mijn vader dat dan ook leuk zou vinden.
even mijn man gepolst: Ik:" stel je bent miljonair en hoeft qua geld nergens naar te kijken, zou je dan 7000 euro voor een tas of een paar schoenen uitgeven?? man: he wat?? Ik: nou snap je de vraag niet? Of je dat voor een tas of een paar schoenen uit zou geven? man: whaaaaaaaaat bestaan er tassen en schoenen van 7000 euro?
Nee. Nu koop ik tassen van 25 euro. Misschien dat dan wel 100 à 200 euro wordt. maar 7000 euro??? Ik moet echt geen "gouden handtas", hoor. Zelfde met kleding en schoenen. Aan vakantie en lekker eten zou ik dan weer wel behoorlijk wat geld kunnen uitgeven . Geen 10.000'en voor 1 reisje, maar ik zou net iets minder naar budget kijken dan nu. En ik kan me misschien dan wel onbetaald verlof veroorloven om vaker of langer op reis te gaan .
Nee, want er is echt geen tas op aarde die ik zo mooi vind dat ik m duizenden euro's waard vind. Ongeacht of ik het geld heb of niet. Maar ik zou genoeg leuke egoïstische bestemmingen voor mijn vele geld weten hoor: heeeel veel tassen iets goedkopere tassen bijvoorbeeld , lange reizen, geweldig hui, mooie kleding, enzv enzv.
Ik zou geen tas kopen van een paar duizend euro maar ik zou wel helemaal los gaan in de Manolo Blahnik store
Dat zou ik echt niet weten. Op dit moment zou ik zeggen: nee, want ik ben tegen verspilling, ook tegen geldverspilling dus. Maar van de andere kant, wie zegt dat ik dat op zo'n moment ook nog als 'verspilling' zou zien. Ik hoop in ieder geval dat ik nooit zo rijk zal worden, omdat ik niet zo'n grote verantwoording wil.
Nee nooit. Ik vind het nog steeds belachelijk veel geld ookal ben ik miljonair. Ik zou er liever een auto van kopen denk ik.
Nee, ik zou misschien wat duurdere spullen kopen dan nu maar 7000 euro voor een tas gaat me echt te ver. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zal doen.
Ik zou het wel kunnen, denk ik. Op zich heb ik het niet zo met tassen, maar wel met mooie kleding en schoenen. Was het maar zo'n feest.
Nee echt niet. Ik zou een deel aan de armen geven, een huis kopen een leuke auto, een huis voor me ma en verder zie ik wel. Maar in iedergeval geen 7000euro aan een schoen tas of jas etc. Ook geen auto van 100.000 ofzo.
Nee, ben niet zo van de tassen. Waar ik het wel aan uit zou geven; familie, kleding (maar niet het peperdure) en leuke dingen met het gezin.