Hallo allemaal! Ik ben 19 weken zwanger en vooralsnog loopt alles volgens het boekje. Misselijk in die weken, energie vanaf die week... Nu zat ik vorig weekend bij de huisartsenpost met een soort blaasontsteking gevoel. Het brandde daaronder, maar gek genoeg niet tijdens het plassen. Ook heb ik niet echt extra aandrang om te moeten plassen. Als ik loop, of lang sta, voelt het hetzelfde als het branden bij het plassen wanneer je blaasontsteking hebt. Ook heb ik al vanaf dat weekend een weeiig gevoel in mijn buik, onderrug, alsof je ongesteld moet worden. Wanneer ik zo'n 'aanval' heb, voel ik het ook in mijn benen en kan ik er zo naar van worden dat ik er van ga zweten. Bij de huisartsenpost zagen ze in mijn urine tekenen dat mijn blaas beschadigd was. Volgens de huisarts stuitert ons kleine meisje op mijn blaas en die beschadiging veroorzaakt dat brandende gevoel. Ik kreeg antibiotica om er voor te zorgen dat die beschadiging niet zou gaan ontsteken. Het gevoel blijft af en aan terug komen. Ik word 's nachts ook wakker van de onderrugkrampen en ik weet van gekheid niet meer hoe en waar ik moet liggen (heb zelfs een paar uur beneden op de bank gelegen dit weekend). Nu vroeg ik me af of ik dit kan vergelijken met de groeipijnen/bandenpijn, wellicht bekkeninstabiliteit, blaasontsteking of een ander zwangerschapskwaaltje. Ik hoop dat iemand me kan geruststellen, want vandaag heb ik het wel heel erg!
Ik herken het niet.. bekkeninstabiliteit lijkt met niet...denk dan eerde groeipijn of echt een blaasontsteking.. bandenpijn voelde bij mij echt als stekende pijn aan de zijkanten van mij buik..en dan voornamelijk bij het (te snel) opstaan maar weet niet of dat zich ook in andere vormen/pijnen kan uiten..Ik zou iig die kuur afmaken...en als je het niet vertrouwd contact opnemen met je vk..Lijkt me heel vervelend iig!