als je het gelslacht níet wilt weten...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1983, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze gyn zei ook niets...ik vroeg zelf na een tijdje wat het was.

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Wij wisten het bij de eerste ook niet en moest bij de geboorte echt vragen (nou ja, het was eerder roepen) of het een jongen of meisje was...Ze gingen er al vanuit dat we het wel al zouden weten.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

De vk hield ons meisje omhoog en zei kijk maar :) Ik deed de navelstreng opzij en toen wisten we het direct :) Helemaal prima!

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wist het bij onze dochter ook niet wat het was. Heb er direct nadat ze op mn borst lag om gevraagd wat het was. Kon het in de emotie zelf niet goed zien ;)
    Anders kun je missch tijdens bevalling (als het nog niet heftig is) aangeven hoe je het wil?!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja zal het wel tijdens de bevalling aangeven dan. de vlos weet het al wel maar aangezien ik toch weer de ruggeprik ga vragen (afhankelijk van hoe het loopt) wordt de bevalling
    toch overgedragen aan de gyn.
    @mamamarije, bij mij werd de prik pas na de geboorte van Ties uitgezet. ik was dus ook helemaal niet in mijzelf gekeerd en hebben alles heel bewust meegekregen. heb zelfs tussen de persween door nog een gespek gehad met man en gyn wat ik me nog heel goed kan herinneren. ik heb alles 100% meegekregen.

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Bij mijn zoontje wisten we het ook niet.
    Mijn man heeft hem zelf geboren laten worden, zelf aangepakt zonder handen van vk erbij en samen hebben we "tussen de beentjes gekeken"
    zo leuk om het zelf te zien. Al heb ik hem wel een hele tijd "onzijdig" bij me op mijn borst gehad voordat we keken.
    Als de baby maar gezond was, het geslacht was voor ons echt totaal onbelangrijk.

7. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Wij wilde ook niet weten wat het was. Tijdens de groeiecho met 34 weken, werd ons verzocht de andere kant op te kijken, omdat ze de bovenbenen wilde gaan meten. Toen T. net op mijn buik was gelegd zeiden ze dat het een jongen was.

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Dan is het idd anders!

Deel Deze Pagina