als je het geslacht niet wilt weten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Burberry, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Ik dacht dat ik van een uitstervende soort was! :) Vind het fijn om te horen dat best veel van jullie het niet willen weten.

Oranje kinderwagen (gekregen)
    Groene Maxi Cosi (nieuw)
    Kinderkamer: delftsblauw met rood
    Kleertjes: 2 setjes creme, 1 setje oranje en 1 setje beige met blauw. Meer kleertjes heb ik niet, ik kijk wel wat ik krijg en anders moet ik heel veel wassen in het begin. ;)

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij wisten ook niet van voren wat we zouden krijgen, inderdaad een uitstervend soort :D .

Wij hadden:
    kinderwagen oranje met zwart (bugaboo cameleon)
    maxi cosi zwart
    kamertje in neutrale kleuren, wit, creme, zand (nu hebben we het opgeleukt met wat jongensachtige spulletjes).
    Ik had 5 neutrale pakjes mt 50/56 aangeschaft.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Het is zowiezo handig om dingen te doen die voor een jongen of meisje kunnen vind ik. Ook als je het geslacht wel weet. Mocht je meerdere kids willen dan kan je tenminste die spullen gewoon weer gebruiken.
    Hier hebben we een neutrale babykamer (witte meubels, lichtgele muren) en winnie the pooh-assecoires. Kan voor een jongen en een meisje.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ( wij dan) wil ook niet weten of t een jongen of meisje word..
    De tip die ik hier las om ook weer niet te veel neutrale kleding te kopen vind ik een goede..

Ik zit zelf ook te denken aan "de eerste redding" zeg maar wat kleding betreft.. opa en oma, oom's en tante's pake en beppe en omke hebben dan allemaal meteen een goede hint als kraamkado.. Kleding in jongensstijl of typisch girly!

De kamer wil ik wel in neutrale kleruen hebben, maar dat geld voor het hele huis.. We zijn bezig met een nieuw huis en ik kan niet wachten tot we er zelf met de verfkwast e.d. aan de slag kunnen

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier nog iemand die het niet weet! Ook hier heel neutrale keuze gemaakt; zwarte bugaboo, grijze maxicosi en heel veel witte en grijze kleertjes. Maar ook zwart, bruin en lichtblauw. Ben persoonlijk niet zo van de uitgesproken jongens en meisjes dingen eerlijk gezegd. De kamer is als basis wit maar we hebben veel antieke spullen. Dus niet zo prefab babykamer. Maar bijvoorbeeld antieke waskast als commode en een familiewieg met rood wit geruite bekleding. Behang van Eijfinger (dear deer). Turkooise lamp. Maar ook rood (paddestoellamp), oranje en andere harde kleurtjes. Als iknwel had geweten wat het zou worden zou de kamer overigens net zo geworden zijn.

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik wist al hoe ik het kamertje wilde voordat we wisten wat we zouden krijgen. Het kamertje heeft een rood met donkerrood gestreepte muur en de gordijnen zijn in de donkerste kleur en verder is alles wit met zilveren kroontjes op de deuren. Dit kroontje stond ook op het wiegje.
    Verder had ik de kinderwagen al uitgezocht(gekregen van mijn schoonouders), deze is rood. En eigenlijk hebben we verder alles 2e hands gekregen. Dus dat heeft vanallerlei kleuren.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Voor ons is het ook nog een verrassing :D Op de site kun je zien wat voor kleuren wij gebruikt hebben.
    Vind het voor het kamertje, wagen, maxicosi etc helemaal geen probleem hooguit voor de kleertjes omdat de echte stoere jongenskleertjes of meidenkleertjes zo leuk zijn. Maar ach je moet toch ook nog wat te shoppen hebben als de kleine er straks is ;)

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wij wisten het ook niet, hebben een boskamer gemaakt, kleertjes in groen en wit en zwarte duowagen.

Deel Deze Pagina