haha ik zou er 3 willen, maar het verbaast me best wel dat de meesten dat willen.. zo om mij heen hoor ik toch dat de meesten er 2 willen
Als ik het voor het zeggen zou hebben....: 3! Heb ik ook gestemd. Maar ik ben al 35 en ben net pas 8 weken moeder van mijn eerste kindje. Een tweede gaat er wat mij/ons betreft zeker komen en hopelijk voordat L 2 jaar is. Maar dan ben ik al 37 en ik weet niet of ik een 3de aan zou durven. Maar pas sinds ik moeder ben, weet ik hoe leuk ik het vind om een kleintje te hebben en zou ik er 3 willen...
Ik heb gekozen voor twee Ben nu zwanger van de tweede en voor mij is het duidelijk dit word de laatste, Ga er extra van proberen te genieten en 2 is voor mij genoeg.
Voelt heel raar om te zeggen, maar eigenlijk hadden wij altijd in gedachten dat we het bij 1 kindje zouden laten/houden, dus daar heb ik ook op gestemd in de poll. Inmiddels hebben we er 3. De eerste en de tweede kwamen tegelijk, dus tja dat ene kindje was al snel uit beeld. En toen na ong 9 maanden bleek ik weer zwanger van ons dede kindje ! Zou het niet meer anders willen, maar we houden het toch echt bij de 3 die we nu hebben. (tenzij we toch weer zwanger zouden raken, dan hebben we er niks meer over te zeggen, maar nemen natuurlijk wel maatregelen om niet meer zwanger te worden)
Ik heb ook 3 gestemd. Lijkt me zo gezellig!! Maargoed, eerst deze zwangerschap en bevalling maar doorstaan en dan zien we wel verder .
Zelf dacht ik altijd twee kinders dus dat heb ik ook ingevuld. Maar omdat mijn vriendje ook twee jongens heeft houden we het maar gewoon op één. Anders word het huis wel heel heel vol Ben ook al heel blij met deze smurf!.
Ik weet niet waarom,maar ik heb op 2 gestemd, ook ik ben van de "even"... mijn vriend zou er wel 3 willen. Nu eerst de eerste maar eens en dan zien we wel weer
ik heb op 4 gestemd, maar we bekijken het per keer. voorwaarde voor een groot gezin is wel dat we er financieel goed voorstaan. als er 4 kinderen zijn wil ik bijv. tijdelijk niet meer hoeven werken.
ik heb gestemd op 3, 3 lijkt me erg leuk en gezellig. mijn man vind het mooi zo dus 2 kinderen 1 ding weet ik wel hoeft voor mij niet zo dicht opelkaar te zitten als jelle en hendrik, het gaat erg goed maar is wel druk! maar wie weet over 2 jaar??????
ik weet het nog niet. ik twijfel nog. We hebben nu een zoon en een dochter en eigenlijk ben ik er wel klaar mee, alleen ik vind het zo leuk een baby. Ik weet dat ik ooit een keuze moet maken, ik kan niet doorlopend zwanger zijn en kinderen baren natuurlijk maar ik vind de leeftijd van baby tot vier jaar zooooo leuk dat ik dat altijd mee wil maken. dat kan natuurlijk niet, maar ik twijfel wel heel erg. plaats hebben we er wel voor en geld ook, maar kan ik dat wel aan 3 kinderen. pfff dilemma's.
er zijn serieus meerdere mensen die op meer dan 6 hebben gestemd. wauw dat vind ik echt veel, daar zou ik zelf niet aan moeten denken Zelf heb ik op 3 gestemd
Erg lastigIk zei altijd 2,sinds mijn Zoontje er is 1.Niet omdat het tegenvalt .Juist omdat ik zo gek ben op hem,dat kan niet overtroffen of gelijk worden naar mijn gevoel Toch heb ik wel op 2 gestemd
Ik heb gestemd op 2 kinderen, Vind ik een mooi getal. Ik kom zelf uit een gezin van 3 kinderen, en dat, vanuit het ouder oogpunt bekeken, vind ik er eentje teveel. Als ik nu begin over een eventuele tweede, Tim is nu net 1mnd 4wkn (dat is toch 2maanden toch?) vraagt mijn vriend of ik alsjeblieft wil ophouden, omdat hij bijna een rolberoerte krijgt haha Hij is wel overigens hardstikke blij met Tim hoor! (even voor de goede orde )
Ik heb op 3 gestemd. Net als nog een aantal wilde ik graag jong moeder worden en 3 kids. 'k Ben 21 of 22 als de eerste komt, dus dat jong zit al goed Mijn man vindt 2 wel genoeg en 'k mag het nu tijdens m'n zwangerschap ook niet over een volgende hebben. Eerst moet deze er maar eens uit en wat groter worden. 'k Denk dat we gewoon kijken wat de toekomst voor ons in petto heeft. 'k Hoef ze ook niet heel dicht op elkaar en het hangt ook van de financien af. 'k Denk dat als nummer 1 er straks is, wij ook wel even tijd nodig hebben om aan ons 'nieuwe' leven, dus ouders met kind te moeten wennen.
ik zou graag 3 kindjes willen. wij waren thuis ook met zn drieen en dat vond ik altijd erg gezellig! vriendjelief wil het graag bij 2 laten, maar goed, heb nog steeds hoop dat er een derde ooit komt hihi
Ik zou graag twee kinderen willen. Drie vind ik te veel, en meer daar wil ik niet eens aan denken. Ik ben dol op Kyra maar wie weet worden het allemaal van die nachtbrakers en als ik er doorheen zit hou ik mezelf voor dat als Kyra ongeveer 6 is ik vast wel eens een nacht door kan slapen.