We hebben vinden wij een erg leuke naam gevonden die we allebei erg leuk vinden. Alleen weten we nog niet welke spelling het moet worden....kan op vele manieren schrijven! Ilise Illise Ilize Ilyse Ilyze dit zijn de varianten zo'n beetje...we houden van een nl naam met die net ff anders is dan anders...nu dus ook geen Elise maar Ilise.. nu vraag welke spelling vinden jullie het mooiste! Thanks
Ilise of Ilize. De varianten met een Y sowieso niet. Wees er trouwens wel van bewust dat jullie dochter dus ook elke keer zal moeten uitleggen hoe haar naam geschreven wordt. Kies je hier ook bewust voor?
Ik zou ook gaan voor Ilize of Ilise.. Waarschijnlijk toch Ilize, omdat het anders teveel op Ilse lijkt.
@tord, ja daar ben ik me van bewust! ik moet het zelf ook nog steeds en me oudste moet het ook, en ik zelf vind het geen wereldramp..zijn ergere dingen.. bedankt voor jullie reacties!
ik zou gaan voor Ilize dan, maar ik vind het geen leuke naam welke spelling dan ook. Het lijkt te veel op Elise of op Ilse met een i teveel. Ik vind het ook niet lekker klinken.
Ik zou gaan voor Ilize. Ilyse en Ilyze vind ik er wel mooi uit zien, maar dat zou ik denk ik uitspreken als Ie-laai-se. En dat lijkt me niet de bedoeling. Ilise vind ik nog wel aardig, maar Ilize mooier. Ilise lijkt inderdaad een beetje op Ilse. Met dubbel L vind ik het eigenlijk heel lelijk staan, die optie zou ik zeker niet kiezen. Succes!!
@Katek, haha ja jongensnaam hebben we al @nina, nee klopt dat was niet bedoeling haha @Anno niem, bedankt!! ook fijn als dat eens wordt gezegd haha iedereen thanks voor de reacties!!!
Ik zou voor Ilyze gaan. Normaal gesproken houd ik niet zo van die 'y', maar bij Ilise of Ilize moet ik wel héél goed de streepjes tellen Vind het er als Ilyze het mooiste uit zien.
Ik vraag me iegenlijk een beetje af hoe je het uitspreekt. met een korte i aan het begin of met een ie? dus: Il-lise of Ie-lise? Als je een korte i wilt dan zou ik het met dubbel ll schrijven, anders vind ik het niet duidelijk. de mooiste schrijfwijze voor "Ielise" vind ik Ilize (ik hoop dat je nog begrijpt wat ik bedoel....) succes
Ilize vind ik het mooist staan. alleen vind ik Ilyze het makkelijkst te lezen. ik heb een beetje moeite met de Ili naast elkaar. komt door me dislektie denk ik