Marktplaats, nog zoiets!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ssgerundt, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik heb al een tijdje geleden het een en ander op Marktplaats gezet en een tijdje geen bod of wat dan ook ontvangen.
    En dan krijg je opeens een bod en je stuurd deze persoon en email dat je daarmee akkord gaat, laten ze opeens niks meer van zich horen... zooooo irritant!!! :x

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    off niee... reageer dat niet ;) !

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Lekker onbeschoft inderdaad. Ik zou misschien zelfs wel nog een keer mailen, of hij of zij je mail wel heeft gelezen en dat je graag antwoord terug wilt hebben.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ooh ja heel herkenbaar! en wat ik ook wel eens heb gehad is dat ze hem even later weer terug trekken of dat het een oplichter is! laatst had ik de ps2 erop staan.. had er eentje 400 euro geboden.. was het een persoon uit het buitenland die het met spoed nodig had voor zijn zoon.. nouja, dat geloof ik niet dus heb hem verteld dat ik dat niet doe..

wat heb je er allemaal op staan dan

5. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hier ook hoor.....

6. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Maak dan nu even reclame en meld gewoon de link hier!

Hier nog een irritatie: pas een leuk merkshirt gekocht. Krijg ik deze binnen; lekker verwassen dus vale kleuren. Print bijna niet zichtbaar. Op de foto zag het er wel goed uit. Ik dat shirt gewassen en wat denk je: toen zag het er precies hetzelfde uit als op de foto en de print was nat wel zichtbaar. Heeft die muts gewoon een nat shirt op de foto gezet! Was maar een tientje, maar toch! Wel slim van haar trouwens.... ideetje voor anderen ;) ???

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heel herkenbaar..ook al vaak genoeg meegemaakt! Als ze geen interesse meer hebben lijkt het me een kleine moeite om dit even te laten weten..:p

sommige mensen..*zucht*

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    zo, irritant ja!!

ik moet wel zeggen, dat ik geregeld wel op meerdere dingen bied. Ik bedoel ik ga niet eerst op bijv. een voetenzak bieden, wachten, overboden, weer bieden etc. en vervolgens wordt eht te duur... dan bied ik wel op meerdere tegelijk. Maar als ik er dan een heb laat ik dat wel netjes weten.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    of ze maken een afspraak, zit je er netjes op te wachten en dan komt er niemand!! gebeurd ook zo vaak:( netjes afbellen of even mailen dat ze niet komen,kennen ze blijkbaar niet

en als je er iets gratis opzet, dan komen er mensen op af met de dikste auto's! niet altijd natuurlijk maar wel vaak meegemaakt

10. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    @leeuw86 ja en?
    Gratis is toch gratis? Wie zegt dat de mensen in een dikke auto het breed hebben? Misschien is het wel een geleende auto en hebben ze zelf helemaal geen auto? Of is het een auto van het werk of iets, Dat weet je nooit toch.

Ik kan me de irritaties wel wat voorstellen, maar ik bied soms ook op meerdere dingen tegelijk als ik naar iets op zoek ben. Als er dan iemand akkoord gaat en ik het daar koop, trek ik ook mijn andere biedingen weer in. Mensen die dan al gereageerd hadden, stuur ik trouwens altijd wel netjes een mailtje terug.

Maar ja dat heb je met marktplaats he. het is altijd de vraag of je iets in goede staat ontvangt. En of je het ontvangt. En of het aan je verwachtingen voldoet.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar hadden we niet al zo'n topic?
    Ik zet deze op slot.

Deel Deze Pagina