als je iemand hier aardig vind..

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

maak je keuze

1. ja doe ik!

2. zou ik wel willen maar ik wil anoniem blijven en dat ben ik dan niet meer

3. nee, geen behoefte aan

4. anders..(licht je antwoord toe)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik weet niet of ik dat zou durven...:) Ben daar niet zo'n held in

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Op zich niet echt behoefte aan, maar zou het echt heel erg goed klikken misschien wel.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zeker wel! Wij hebben vanuit ons topic ook al meerdere meetings gehad en ik heb er in ieder geval drie hele leuke vriendinnen bij, dus ik ben heel blij dat ik het gedaan heb!!

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik heb nog nooit afgesproken met iemand.
    zou ik wel eens willen.
    ik e-mail wel met iemand die ik hier heb leren kennen.

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zou ik wel doen ja:)

6. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik zou het wel doen als er echt een klik zou zijn!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Nee, dat zou ik nooit doen om enorm veel redenen.

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik had hier op ons clubje een leuke band op gebouwd en toen ik ging testen of ik zwanger was was ik alleen.
    toen heb ik via msn het tegen diegene gezegt en die zei dat ik wel langs mocht komen.
    dus ja dat is wel leuk.
    ze heeft me nu zelfs naar het zwangerschapszwemmen gekregen dus we zijn wel dingen aan het ondernemen.
    en zijn ook bezig met een meetinkje van ons clubje.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb een aantal meiden van dit forum ook in het echt gezien en in het echt is die klik er ook. Wel leuk om te zien. Jammer genoeg is dat nu verwaterd.

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja gezellig hoor, heb 2 meiden van dit forum die in mijn woonplaats wonen en die ik regelmatig spreek en zie, en van mijn "eigen" topic hebben we ook regelmatig een meet..heel gezellig, en echte vriendinnen geworden in de loop der jaren.

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja heb ik ook al gedaan. Verder geen details maar het ging om het overnemen van kleertjes, hartstikke leuke middag gehad en de kindjes die samen speelden haha. En we doen het nog weleens over want heb nog héél veel kleertjes die ik ga verkopen, zij heeft dan de eerste keus en daarna is marktplaats aan de beurt ;)
    Verder nog met 1 iemand hier goed contact maar zij woont erg ver weg dus een middagje koffie leuten is niet zo makkelijk te regelen helaas. Anders hadden we dat zeker al gedaan.

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Op dit forum nog nooit gedaan, maar op een ander forum destijds wel en goede ervaringen mee, al zijn die contacten inmiddels verwaterd (kan ook haast niet anders als je nooit meer op dat forum komt, haha). Ik zou het bij een écht goede klik nog wel doen, maar ben er wel iets terughoudender in dan eerst...

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou dat misschien wel doen, alleen jammer dat ze zo ver wonen...

14. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik zou het zeker wel willen als ik iemand beter zou leren kennen maar daarvoor ben ik te weinig op dit forum.

Een jaar of 5, 6 terug had ik contact via een forum in Engeland waar ik een aantal hele goede vriendinnen aan heb overgehouden die ik regelmatig opzocht en zij mij (nu iets minder) toen ik alleen was. Ik heb er zelfs een relatie met een Engelsman aan overgehouden toen die bijna een jaar heeft geduurd.

In diezelfde tijd heb ik via een ander muziekforum een van mijn beste vrienden nu leren kennen met wie ik naar concerten etc. ging. Hij woont alleen in Limburg dus dat blijven wel echt 'uitjes' als we elkaar opzoeken.

Verder ben ik 4 jaar geleden naar Zeeland verhuisd toen ik mijn vriend had leren kennen en via een hobbyforum voor sieradenmaaksters leerde ik toen een van mijn beste vriendinnen kennen die toevallig 3 km. verderop woont!

Dus ja... je kunt er altijd leuke contacten aan overhouden en het geeft iets extra's, je kunt iemand namelijk al redelijk goed leren kennen doordat je vaak per msn of skype toch wel dingen kwijt kunt die je normaal gesproken niet zomaar aan iemand zou vertellen. Soms kan dat heel goed doen, het heeft mij door een vrij eenzame en soms ellendige periode heen geholpen na mijn scheiding.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee idd *snif*:( wie gaat er nou ook zover bij MIJ vandaan wonen;):p8). maar komt goed hoor meid. ooit zien wij elkaar in real life.:)

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ken hier 3 meiden persoonlijk en die zie ik ook geregeld

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja hoor, ook met mensen die niet zo dichtbij wonen :D

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ff geheel off topic ;)

ik was dat rond platte ding alweer vergeten hahahahaha.
    als ik in de buurt ben kom ik hem even halen ok?

19. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik niet, hier wil ik graag anoniem blijven.
    Wel heb ik via hyves veel mensen ontmoet

20. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Geldt voor mij ook

Deel Deze Pagina