Vollere borsten, strakker lijf, strakker en gladder gezicht, rechte witte tanden. Meer geduld, meer doen met mijn geloof , standvastiger zijn en niet zo moe zijn altijd!
Mijn Asperger de deur uit gooien. Ik heb geleerd ermee te leven en dat lukt prima. Maar alles zou toch echt makkelijker zijn zonder Asperger denk ik. Qua uiterlijk: weg met dat pluishaar. Krullen prima, mooi, maar niet op de manier waarop mijn haar krult. Daar kan ik nooit mee over straat.
Ik zou (nu ik kinderen heb) een ochtendmens willen zijn ipv een avond mens, zodat ik fit opsta. En ik zou minder onzeker willen zijn.
Buik en bovenbillen.. Oh en als het kon zou ik wel wat tiet willen geven aan iemand die het wilt. Ik heb genoeg...
Creatiever! Ik ben ook weer niet a-creatief maar vaak komen er allemaal ideeen in mijn hoofd maar kan ik het niet stroomlijnen tot een geheel. En ik zou wat grotere borsten willen hebben haha.
Ik ben ook zeker blij met wie ik ben en ik kan nu ook trots op mezelf zijn. Alleen sommige dingen kunnen gewoon beter maar dit betekent niet meteen dat ik baal van mezelf ofzo 😊
Ik zou graag minder verlegen en wat spontaner willen zijn. Na de bevalling een strak lichaam hebben En mijn tanden willen bleken
Ik zou graag mooie voeten willen hebben, ik heb snel veel eelt en pijnlijke kloven, ook heb ik eczeem en voet schimmel. Van bovenaf gezien zijn mijn voeten wel oke, maar de zijkanten en onderkant is echt om te huilen..... Oor de rest ben ik blij met mezelf.
nieuwe rug en zenuwbanen van been naar hoofd.. �� beetje teveel gevraagd denk. Haha.. en wat minder stemmingswisselingen door natuurlijke hormonen .
Ik heb absoluut niks met borsten, die hoef ik dus niet terwijl ze toch wel heel klein zijn. Doe mij maar dat losse vel op mijn buik weg, is zo uit verhouding met de rest van mijn lichaam.
Ik zou heel graag meer geduld willen hebben en gezond zijn, maar dat laatste gaat helaas nooit meer gebeuren. Oh en -12 kilo zou ook leuk zijn