Dan krijg je er juist trek in! Ik dacht: ik start een onderwerp waar iedereen even kan klagen over dingen die ze 9 maanden moeten laten staan.... Nu ik weer wat kan eten heb ik vooral trek in: smeerleverworst, broodje halfom, pate..... o.k. dat mag nog met mate maar mijn vk vind 1 broodje per dag eigenlijk al teveel En die lekkere fles likeur, net gekregen voor ik zwanger werd staat me aan een poosje aan te kijken...die ga ik maar eens opbergen Ik was ook helemaal verslingerd aan verzorgingsproducten met etherische olien, heerlijk ontspannend maar schijnt ook niet goed te zijn dus afgezworen. Wat kost jullie de meeste moeite om te laten staan?
ik vind het zoo vreeslijk om uit eeten te gaan nu ik zwanger ben. Alles wat ik lekker vind mag ik niet ... carpasio lams vlees biefstuk ..etc
Mag lams en biefstuk niet? Ik heb veel dingen gelezen over wel of niet mag, die zijn me dan voorbij gegaan...... Ik heb ze wel gegeten wat nu? Liefs Jeanney
je mag dat wel eten, maar dan moet het helemaal doorbakken zijn dus mag niet rose of medium zijn. ik heb ook heel erg zin in een broodje filet american. moet nog een paar maandjes wachten
Een lekker wit wijntje... Gerookte zalm Toastjes met pate en van die vieze Franse stinkkaasjes gemaakt van rauwe melk Medium biefstuk (doorbakken is vies bah) Carpaccio Filet American Een flubbereitje op zondagochtend (hardgekookt is vies bah) 'k Heb soms best meelij met mezelf!
Hoezo mogen die etherische olieen niet? ik heb vooral trek in biefstuk (ik hoop dat ik voor 1e kerstdag beval, dan ga ik echt een megabiefstuk kopen ) en een wijntje
Biefstuk die net 2 sec in de pan gelegen heeft...mmm heb wel biefstuk gekocht voor vanavond omdat ik zon trek erin heb en eet em dan maar well done... uhm zon lekker snotterig eitje eet ik nog steeds? dat mag toch ook gewoon dat is toch alleen risico voor jezelf en niet voor de uk?!
Biefstuk mag wel hoor en dan hoeft het niet elemaal doorbakken te zijn. Als het IETS gaarder is dan medium is het geen probleem, dus niet rood int midden maar beetje rozig nog, tussen medium en doorbakken in. Gaat er om dat het goed verhit is geweest. Ik heb het ook zo gegeten met lekker champignonnetjes en kan geen kwaad.
Ik lust biefstuk alleen als hij nog bijna rauw is Dus ik moet nog even wachten.. Ik ben op eerste kerstdag uitgerekend, maar ik hoop echt iets eerder mn kleine te kunnen zien, en een dikke biefstuk naar binnen te kunnen werken Oh en een lekker glaasje bailey's bij de koffie....... mmmmmmmmmmm
ook hier mis ik het broodje filet american! nog even volhouden en dan mag het weer ook een glaasje alcohol mis ik wel! terwijl ik normaal bijna nooit dronk ma zal wel komen omdat het nu niet mag trouwens meiden die een zacht gekookt eitje missen, je mag gerust af en toe 1tje eten. rauwe ei is van de lijst van verbode dingen gehaalt in de zwangerschap volgens mijn verloskundige. je kan van een zachtgekookt eitje het sammonella bacterie binnen krijgen en die is alleen vervelend voor jou omdat alleen JIJ er zien van word en je kindje er niets van merkt! zolang jij genoeg blijft drinken en als je moet overgeven het er gewoon uitgooit ben je er na een dag vanaf. snap dat sommige het nog steeds niet durfen en niet doen, vooral als je nog voor de 20 weken zit. ik riep ook steeds heel hard dat het niet uit maakte en ik het toch nie dee, ma als ik een cake bak kan ik het toch niet laten een beetje van het deeg te snoepe Liefs xx
Ik heb sinds een paar weken zo'n enorme zin in een biertje, terwijl ik normaal bijna nooit bier drink, en ik ben ook bang dat het heel erg gaat tegenvallen als ik er wel 1 drink
Lekker leverworst op brood. Mmmm daar heb ik (morgen 8 mnd) zin in. Echte goede leverworst van den slager. Heerlijk!
Toastjes met filet american! Is ook het eerst wat ik graag zou willen eten op mijn kraambed! En vriend "moet" ook een overheerlijk medium biefstukje voor me bakken met pepersaus...Hmmmm!
Etherische olien, tja nog niet zo wijds bekend en veel tegenstrijdigheden maar wat ik heb begrepen heb van m'n vk wordt het opgenomen door je huid (daarom wordt je huid er zo lekker zacht van) en komt vervolgens via het bloed bij de baby. Het grootste bezwaar is dat er vaak kruiden in verwerkt zijn die schadelijk kunnen zijn, daarvan kan je wel hele lijsten vinden op internet. Ik heb nu speciale badolie waar specifiek op staat dat er geen bestanddelen in zitten die opgenomen worden door de huid; kan ik toch lekker in de lavendel liggen... maar ik had nog liever jeneverbes en rozemarijn en die hebben ze niet van dit merk.
wat mis ik niet haha.ik ben een genieter als het gaat om eten. vooral mis ik mijn.t-bone ,een hard broodje filet american, broodje paté,en toch ook wel mijn glaasje boswandeling op zaterdag avond.maar je weet waar je het voor laat en iid als ik een bieflap ofzo maak dan laat ik hem ook iets rose hoor.helemaal door is het echt niet te eten(mijn mening hoor) ik maakte de filet american altijd zelf dus ja daar kon ik kilo's van eten
Wat ik zo heerlijk vind aan de zwangerschap, is dat ik helemaal nergens aan hoef te denken wat ik wel of niet eet. Ik lust namelijk geen: rauw vlees, kaas van rauwe melk, zacht gekookt ei, filet american, vis (ook niet de vis die je wel mag).... Alcohol dronk ik al met mate en dat mis ik ook absoluut niet. Zit er zelfs aan te denken om na de zwangerschap ook geen alcohol meer te drinken. Ik vind puur voor mijzelf het gedoe rondom eten wat je wel en niet meer mag overtrokken. Maar goed dat ben ik, omdat ik al die dingen toch niet lust......Kijk, als chocola wordt "verboden" tja....ik weet niet of ik me er dan aan kan houden
@ vrouw 27, bedankt voor de uitleg Ik heb nu gewoon badschuim, want toen ik met olie in bad ben gegaan was ik spekglad, en viel al bijna op mijn plaat toen ik uit bad stapte haha Ik ben al niet zo handig.....