Het is helemaal niet om je te veroordelen hoor! Het is natuurlijk ieder zijn keuze, maar lijkt me zo jammer dat je na 9 maanden gestopt te zijn, weer gaat beginnen! Ik vroeg het me gewoon af eigenlijk. Ben zelf een ex-roker, maar ben al meer dan 2 jaar gestopt (voordat ik uberhaupt dacht aan zwanger worden). Ik zelf zou er nu niet meer aan moeten denken om een sigaret op te steken, want ik vind het zo smerig! Maar ik ken wel het gevoel dat je er enorm veel zin in hebt, daar had ik het eerst jaar ook last van, maar dat is helemaal weg gegaan.
die heerlijke rode biefstuk met champions erbij maar mn vriend heeft beloofd als ik bevallen ben gaat hij een heerlijke biefstuk voor me bakken Hij is chefkok dus nog even geduld
ik probeer ook niet meer te roken na mn zwangerschap want ik weet nu als nietrookster hoe het stinkt als iemand wel rookt plus alle risicos voor je gezondheid en uitwerlijk nee deze vrouw gaat proberen echt definitief te stoppen met roken ik heb er nog wel trek in af en toe maar ik schoon blijven. ik heb altijd al gezegd als ik zwanger raak stop ik met roken en dan blijf ik stoppen daarbij is mn lieve vriend nu ook van plan om te stoppen,en dat zou helemaal prachtig zijn als we allebei schoon zouden zijn !
HMMMMM filet american op een wit pistoletje (kwijl kwijl) en een lekker wit wijntje hmmmm kan niet wachten......
Parmesaanse kaas mag je wel! Is wel van rauwmelkse kaas gemaakt, maar alleen de ZACHTE rauwmelkse kazen mag je niet! Ik mis heel erg mijn wijntje. Of....nu het weer kouder wordt en de haard en de kaarsjes weer aangaan: een lekker glas rode port!
Nu ik dit zo lees denk ik bij bijna alles mmmmmmmmmmmmmmmm wat lekker! -filet american met uitjes -broodje gerookte zalm met roomkaas -capaccio (weet niet precies hoe je dit schrijft!) -sushi -biefstuk -zachte franse kazen -heel veel pate -wijntje -rode port -bokbiertje Ik lust wel veel bedenk ik me, denk dat het ik er na mijn bevalling maar druk mee krijg om alles op te eten en te drinken Veel liefs Nataly
wist wel dat ik niet meer filet american mag hebben, niet meer mag roken (ben gelijk gestopt) Maar kwam ook ot de ontdekking dat ik geen parmaham mag hebben en ik ben dol op parmaham met meloen. Dat ga ik wel erg missen!
Parmaham mag wel, is gerookt. En gerookte zalm ook, geen rauwe zalm. Maar ik ga daar sowieso iets relaxter mee om. Natuurlijk laat ik rauwe dingen en rood vlees etc staan, mar heb laatst op een feestje een half glaasje rode wijn gedronken. En wel n stuk of 10 spa blauw erbij... En voel me super, daar gaat het toch om he.....
Parmaham is RAUWE GEDROOGDE ham, dat is waar de parmaham zo beroemd om is. Niks nie gerookt! In Parmaham kan zeker Toxoplasmose voorkomen! In VOORVERPAKTE gerookte zalm kan de Listeria-bacterie voorkomen. Met superverse gekweekte rauwe zalm (sushi/sashimi) is niks mis.
Ik mis het broodje gerokte zalm met limoen-dille saus van bakker bart. (ze gebruiken ook gerookte zalm uit vacuum verpaking) En ik heb al sinds 14 weken zin in een corona.. mannetje trok er 1 open en ik had echt zo iets van snuuuuif op die geur.. normaal drink ik bijna nooit bier of corona ofzo, heel soms bij mexicaan. maar nu vind het zo lekker ruiken..
Ai heb laatst parmaham gegeten, dacht dat t geen kwaad kon.... Goed dat jullie het zeggen! En normaal eet ik het liefste elke dag vis, nu alleen de reuk al doet me kokhalzen.... dus geen zalm meer gegeten!
Parmaham is bewerkt en mag volgens mij wel. Maar je kunt misschien beter het zekere voor het onzekere nemen en het niet eten als je het niet vertrouwt.
Parmaham is alleen ingesmeerd met wat zeezout, het is een natuurproduct (de echte Prosciutto di Parma dan welteverstaan).
mijn oom is slager.het is echt heel simpel hoor ik ga altijd een kilo of 2 echt mager runder gehakt halen (zelf draaien) en ik neem een emmertje preperesaus/filetamerican saus en dat meng je met elkaar dan doe ik dat ik bakjes en een deel in de vriezer en het andere del is met een dag os 4 op ja kan het vragen bij de slager of ze je een bakje prepere kunnen maar geven en mager gehakt dan kun je het uit proberen en het is lekkerder omdat je het iets pittiger kan maken door iets meer saus te gebruiken