Als je iets niet mag...

Discussion in 'Zwangerschap' started by vrouw27, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als er rauwe zalm of rauw ei wordt gebruikt, is zo'n bakje natuurlijk niet zo lang houdbaar!
    Mijn visboer maakt wel tonijnsalade van verse rauwe tonijn maar dat moet je dan wel de dag zelf opeten.

2. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Tja ben dol op pate, filet americain en gerookte zalm af en toe een wijnte of carpaccio...en dat mag allemaal niet...al moet ik zeggen dat ik wel 1 keer gerookte zalm heb gegeten en filet americain op toast (1 keer kan geen kwaad toch :))
    Leuk die verhalen dat je veel groente en fruit moet eten, hoe meer ik daar aan denk, hoe meer chocola/patat/cola enz ik ga eten/drinken (groente en fruit wat is dat? :p) Ja het is niet goed, ik weet het...ik probeer jus d'orange te drinken, ovolmatine (chocolademelk met vitaminen/mineralen misschien een tip?!) en slik daarbij gravitamon (tja mag geen vervanger zijn, maar zit wel het nodige in wat we nodig hebben)...

Iemand nog meer tips?

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach, je zal het net treffen, dan is het gauw gedaan met de :)
    Voor 50% ja, zal je toch die andere 50% uit gezond eten moeten halen. Die voedingsstoffen haal je niet uit chocola, chips en cola... :(

4. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Tja, het wordt eentonig, maar de filet americain en de biefstuk.

Mijn vader had een grote, heerlijke entrecote meegenomen de dag nadat ik bevallen was van Dianthe.
    Hij is kok en had hem ook zelf voor me gebakken.
    Mijn God, wat was dat heerlijk!
    Het water loopt me nog steeds in de mond als ik daaraan terugdenk :oops:

Hij heeft in ieder geval beloofd om het deze keer weer te doen :D

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    winnythepooh schreef:
    al moet ik zeggen dat ik wel 1 keer gerookte zalm heb gegeten en filet americain op toast (1 keer kan geen kwaad toch Laughing)

zogelukkig schreef:
    Ach, je zal het net treffen, dan is het gauw gedaan met de Laughing

Dit is niet lief, zogelukkig. Gedane zaken nemen geen keer en daarom is het onnodig en niet leuk om achteraf dit soort opmerkingen te maken.

6. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

Jan 19, 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Carpaccio, Osseworst, Biefstukworst en Filé American mis ik echt ontzettend! Met alcohol en sigaretten laten staan heb ik niet zo'n moeite gelukkig.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo

8. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Een witte boterham met roomboter en dan rosbief of filet american met zout en peper....
    En ik ben nog maar 13 weken....

9. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk kiwi1

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

filet americain. leverworst en pate hmmmm heerlijk. biefstuk geef ik niks om gelukkig. alcohol ook niet echt.

Share This Page