Ik ontwijk de spiegel het liefst op het moment. Ik ben vrij stevig van mezelf en vorig jaar met heel veel wilskracht en dicipline 30 kg afgevallen. Maar ja, ben na de tijd al weer wat kgtjes aangekomen en nu met de zwangerschap weeg ik weer bijna hetzelfde als voor dat ik die 30 kg was afgevallen.. In het najaar beginnen we dus maar weer vrolijk opnieuw...
Het overgrote deel denk ik dat het best een paar maatjes minder mag, maar ik bedenk me ook wel eens dat het veel erger kan, en soms zelfs... denk ik dat het misschien best allemaal wel meevalt, en dat ik een mooi kind heb om me op te concentreren
Pfff .. als ik in de spiegel kijk denk ik: Moet nodig Robert Schoemacher eens bellen voor wat liposuctie. Vind me lichaam echt vreselijk na de bevalling...normaal lag ik nu topless te zonnen maar nu houd ik zelfs een shirtje en een broekje aan. BAH .. al die lelijke striae ... Maar ach.. wie weet trekt het ooit nog eens bij.. En heb het echt over voor ons mooie mannetje, hij is het zeker waard!
Heb gekozen voor moet er maar mee leren leven. Ik heb een hele hoop littekens aan me zwangerschap overgehouden..me buik is net een landkaart en dan nog niet gesproken over me armen..benen..en het loopt tot me rug Ik zit hier echt mee! Maar daarintegen ga ik me wel beter voelen omdat ik nu weer op me gewicht van voor me zwangerschap zit maar wil der toch nog ongeveer 20 kilo vanaf! Maar om ooit nog in een bikini te gaan..dat zie ik nog niet zitten!
denk ik het kan er wel mee door, er zijn ook dagen bij waarna ik denk had ik maar niet in de spiegel gekeken maar gelukkig komt dit niet heel vaak voor. nu ik zwanger ben sta ik nogal onder de puiste en ben ik wat dikker dan anders zowel buik als billen en benen en nog vind ik dat ik er wel mag wezen omdat er een rede is dat ik er niet helemaal topuitzie
Ben het mooiste van het land natuurlijk! Nee grapje hoor, ik heb gekozen voor ik mag er best wezen, tuurlijk mogen er ook wel wat kilootjes af maar dat is niet het eerste wat ik denk als ik in de spiegel kijk.
ik zou zeker wel weer mijn oude gewicht weer terug willen hebben. daarna nog wat kilootjes er af zou ook fijn zijn. maar moet nog even wachten met lijnen maar sonja bakker zit op mij te wachten.
Ik heb gekozen voor Je vind jezelf de mooiste van t land Ik heb echt niets te klagen, kwa uiterlijk en lichamelijk
ik heb anders ingevuld! omdat ik vrij veel ben afgevallen, en best tevreden ben maar er mag nog wel iets vanaf! maar verder heb ik ook niet te klagen!
Ik heb ook gekozen voor: Je vindt jezelf het mooiste van het land. Nu ken ik wel mensen die veeeeeel mooier zijn dan ik, maar nu ik zo (hoog)zwanger ben en trots ben op mijn buik vind ik mezelf echt heel erg mooi. Dus dat ik nu "dikke", "bolle" etc wordt genoemd doet me helemaal niets, want ik ben in een fase van behoorlijke tevredenheid
Als ik in de spiegel kijk denk ik meestal: ,,Ik vind mezelf wel weer mooi genoeg voor vandaag.'' Vooral als ik net naar de kapper ben geweest. En mijn ogen doen heel veel.
Ja behoorlijk balen. hoop ook dat het er snel weer af is.vanaf volgende week ga ik er iig 100% voor. Liefs kaatje
hoi hoi. Kan me aan de ene kant goed voorstellen dat je er van baalt dat je nu al zoveel bent aan gekomen,maar aan de andere kant denk ik "meid het is voor een goed doel en wees er trots op !" Wie weet vliegen de kilo's er na de bevalling zo weer af.. Liefs kaatje
Ik ben geen twintig meer en ik vind dat ik 't best goed doe! Net bevallen en ik pas mijn broeken gewoon weer!