en je normaal 's avonds een beetje op het net aan het surfen was (of hier op t forum ) , hoe zou je dan de avond doorbrengen? ik zelf zou denk ik wat meer programma's op tv volgen en dus simpelweg wat meer bankhangen JULLIE?
Toen ik pas verhuisd was toen heb ik een maand of zo geen internet gehad. Ik keek meer tv, las meer boeken en maakte meer zweedse puzzels...
Zeker meer tv kijken. En ik vind het af en toe erg lekker om legpuzzels te doen. Ik word daar zo lekker rustig van!
Filmpje kijken of vaker bij me vriendin op visite gaan, tijdje niet geweest, erg he! Maar morgen komt ze eten.
pooh! mm moeilijk, want je kan wel zeggen dat ik ondertussen stiekum verslaaft ben aan netten! Denk dan toch meer tv kijken en lezen! En mijn vrienden vaker "live" zien/spreken ipv via msn! kus miek
O da's drama ja. Eh, ik denk dat ik dan maar lekker vroeg naar bed ga! Of lekker beetje tv kijken in bed...
vreselijk... Ik zou meer tv gaan kijken, spelletje met mijn vriend( bordspel), Playstation of de nintento pakken. In het huis dingen veranderen.
dan zouden wij hemel en aarde bewegen om toch internet te hebben haha. Wij hebben dan ook altijd een backup voor het internet. Lukt het niet via de ene provider, dan hebben we er nog 1 en als dat niet lukt, dan hebben we nog een mobile internetkaart...haha. Dus geen internet zal heel weinig voorkomen
ik heb mijn hele zwangerschap zonder internet gezeten in het begin wel saai maar een goed boek hielp veel en op het einde was ik toch te moe na een dag hard werken en keek ik even tv en viel meestal dan in slaap.
haha ja dan zou ik maar gaan tv kijken, of wat lezen. maar dan moet niet je tv kapot gaan zoals hiervoor gezegd. bij ons was die laatst kapot, nou dan weet je ook niet wat je doen moet van ellende. gelukkig hebben we weer een nieuwe.