Ik heb al wat geprobeerd ter zoeken via de zoekfunctie, maar ik vindt het niet helemaal.. Ik ben nu 28 weken zwanger, en heb sinds enekel dagen verschrikkelijk veel last van m'n tepels.. Soms is het wat minder en soms echt heel erg pijnlijk (pijn scheuten).. Wat werkt is m'n bh uit doen, dan lijkt de spanning soms wat weg te nemen/minderen (maar dat doe ik natuurlijk alleen thuis ). Ik gebruik (naar mijn idee) goed passende mee groei bh's, zonder beugel Hebben meer meiden hier last van? Is het normaal? In de eerste 3 maanden hoor je het vaak, maar ook later in de zwangerschap..? En heeft er misschien iemand tips? Hoe gaan jullie er mee om?
tja de enige verlichting bij mij is toch geen bh dragen..ook buiten niet..dan maar een jas ervoer dat je je memmen niet zo zie bengelen haha.. maar hoort erbij hoor..heb ook nog steeds last van me borsten en af en toe tepels..echt pijn gewoon..maar ene dag meer dan de andere dag..en al vanaf het begin..
ook ik heb hier veel last van... maar ik draag dus gewoon helemaal geen bh meer... ook buiten niet. ik draag nu truien ed waarin dit niet opvalt en heb er dus ook geen last meer van
In mijn vorige zw heb ik 9 maanden last van m'n tieten gehad, m'n borsten zelf en m'n tepels... Maar bij mij hielp het juist om wel een bh te dragen. Ik moest zelf in de snikhete zomer met een strak hemdje slapen omdat ik de lakens die anders over mijn tepels schuurden niet kon verdragen. Douchen was ook lastig, de straal kon echt niet in de buurt komen, dus moest ik maar steeds m'n arm erboven houden of met m'n rug onder de straal. En m'n borsten zelf gingen pas zeer doen als ik mijn bh uitdeed, beetje hetzelfde gevoel als je haar los doen na de hele dag een staart in te hebben gehad, snappie? Deze zw helemaal nergens last van gelukkig, mijn man mag ze zelfs gewoon aanraken tijdens de seks . Moraal van dit verhaal: alles kan en (bijna) alles is normaal.
Ik heb ook nu weer vaker last van me tepels.. Maar heeft geen invloed of ik me bh aan of uit heb.. Wel heb ik als ik me bh aan heb een hele dove huid en gaat het tintelen en steken boven op me buik.. Dus doe vaak me bh los aan de achterkant.. Ik lek nogal dus zonder bh is helaas geen optie
Toch fijn om te horen dat het "normaal" is Hoef ik me geen zorgen meer te maken dat er misschien wel iets mis is ofzo.. En ik ben niet de enigste dus.. Bedankt voor jullie reacties!