Als je je tenen stoot....

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik pies al in mijn broek als ik de titel van dit topic lees haha

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    oooh ja ik ook laatst
    mijn kleine teen rechts.. teen bloedde onwijs, ik naar ec gehinkeld voor papiertje, had heel bloedspoor gemaakt :(
    was mn nagel halverwege bijna helemaal afgescheurd :( alles nog soort schappelijk gekregen. . stoot ik hem paar dagen later weer :( uiteraard weer bloeden

ml had gister nacht zn kleine teen gestoten :( zn nagel is paars/blauw en ook bloeden :(

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oh, walgelijk! Gisteren tegen het pootje van de boxspring gelopen.
    Kleine teennagel is helemaal blauw, bloedde ook. En pijnnnnnn.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit alles is héél herkenbaar. Volgens mij heb ik ondertussen nagels zo dik als die van een olifant, want zooo vaak dat ik ze stoot zorgt wel voor een flinke beschermlaag ;)

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Au au au au au! Hier ook zo'n kluns...
    De laatste keer met kleine teen tegen de wc deur die nog niet eens op een kier stond....
    Een gggggggggooooo********* weten te onderdrukken, werd een oerkreet, twee weken gehinkeld en nu een krom blauw teentje zonder nagel want die is er af gevallen...

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Auwwwww jaa hier ook vaak genoeg gestoten! brrr

7. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ooooow gruwelijk ja! Heb mijn kleine teentje wel eens gebroken bij het stoten. Hij had alle kleuren geel groen blauw en paars.
    En in oktober ben ik toen ik mijn elleboog stootte echt helemaal out gegaan. Mijn vriend zag me zo ineen zakken. Ik was toen wel net zwanger dus misschien dat het aan lage bloeddruk mede lag.

Deel Deze Pagina