Ik ben in de loop der jaren van een 4 naar een 8 gegaan vind ik. In uiterlijk omdat ik haast 12 kilo ben afgevallen in innerlijk omdat ik wijzer, ondernemender, zorgzamer en assertiever ben geworden.
ik vindt zelf dat ik wel een 9 verdien.... 8) ik zie er absoluut niet verkeerd uit! met mijn persoonlijkheid is ook niets mis! ik heb mooie kinderen op de wereld gezet, ik heb een man waar veel dames jaloers op zijn! kortom ik heb het niet slecht gedaan!
Ik mis de 10 . Ik denk dat ik mezelf een 7 moet geven. Er is altijd wel wat aan te verbeteren, zonder direct te streng te willen zijn.
ik geef mezelf een 8 omdat ik het waard ben! ik ben uniek, net als een ander en niemand is zo goed als ik ben als zij in mijn schoenen zouden staan. ooit gaf ik mezelf een dikke vijf omdat ik niet van mezelf hield....maar door schade en schande ben ik wijzer geworden en kan ik met volle overtuiging zeggen dat ik nu een 8 ben en naar een 10 streef. Aoife
Ik geef mezelf een 8, ben tevreden met mijzelf en heb me neergelegd bij het feit "dit ben ik nu eenmaal", kan prima met mezelf door één deur, heb een leuke baan, lieve vrienden en ouders en niet te vergeten een TOPmannetje (die van mij een dikke 11 krijgt ), nu nog trouwen en een beebje dan heb ik er niks meer aan toe te voegen....
tja mijn nr staat er niet bij dus geef ik mezelf maar een 8je wil nu ook weer niet te "Aso" overkomen eehh elmo wat voor een kleur ........ heb jij ?hahahaha
Ik geef mezelf niks... Vind het moeilijk om over mezelf te oordelen... Geven jullie me maar een cijfer!
Een dikke 8! Ik voel me prima, heb weer energie voor 10! Nog een paar kilootjes en dan ben ik echt tevreden en gelukkig!
Ik heb er geen 10 bij gezet omdat iedereen nog verbeteren kan op bepaalde vlakken dacht ik. Cause nobody is perfect, so.