Wie heeft er een quooker? En bevalt dit? Ik drink thee, veeeel thee. En nu zit ik te kijken voor een quooker. Kan dit trouwens wel aangesloten worden in een al bestaande keuken? Ivm leidingen... Ik ben echt niet te lui om te wachten op de waterkoker, maar vind zo'n quooker ook gewoon een ideale 'gadget' en vind dat ik mezelf wel keer mag verwennen met iets leuks, moois of handigs...
Yes! Hij zat al in de keuken toen we het huis kochten dus hoe het zit met aansluiten weet ik niet maar ik vind het ding fantastisch! Ben ook een echte theedrinker. Verder maakte ik de flessen van mijn zoon al aan met 1 deel gekookt en 2 delen koud water dus gaat ook veel sneller.
Mijn vader heeft de quooker+ in een bestaande keuken. Echt een ideaal ding en niet alleen voor thee. Even snel een komkommer of zo goed afspoelen of een snijplank voor kip schoonspoelen. echt een geweldig ding. de leidingen moeten wel tot in je keukenkastje lopen. je sluit hem aan op de warm waterleiding en de leiding voor je gewone kraan komt er gewoon uit als je de losse kraan gebruikt en als je een gecombineerde kraan gebruikt is het gewoon aansluiten. Wij gaan hem ook in onze nieuwe keuken installeren. edit: hij neemt wel ruim een half keukenkastje in beslag en door het aansluiten van de warm waterkraan heb je meteen 60 of 70 graden water uit de warme kraan.
Ja wij hebben er een en zou niet zonder kunnen. Gebruik hem ook altijd met koken, gaat veel sneller. Voor flesjes maken is het ook handig en voor de thee inderdaad
wij hebben er een en kan echt niet meer zonder hij kan in een bestaande keuken worden gebouwd omdat hij een eigen tank heeft die het water opwarmt, bij ons staat deze gewoon in het gootsteenkastje, niet zo groot maar groot zat voor gebruik, hij warmt het water dus zelf op, mijn man is keukenmonteur en monteert deze dingen veel vandaar we gebruiken hem voor thee, ontsmetten, snijplanken, soms caramelkoffie etc, echt een geweldig ding
Wij hebben hem in onze nieuwe keuken laten plaatsen, wat een ding zeg ! Zo zijn geld waard ! Hadden we al veel eerder moeten doen, ideaal ook met flesjes maken, met koken, thee maken, soep uit een Zakje, een Sopje maken is ook zo gebeurd haha echt Zo ideaal, ik zeg doen 😊😊
Love love love de quooker! Hebben nieuwe keuken dus weet niet hoe het zit met installatie. Maar omg, wat een genot!!!!
Wij hebben een ander merk 3 in 1 kraan. Dat is een boiler met warm en kokend water. Dan heb je 1 kraan met dus drie soorten water. Ideaal! Flesjes, thee, water voor bij het koken. Ik kan niet meer zonder.
Voor mensen die er 1 hebben, hoe werkt de bediening? Wat voor handeling moet je uitvoeren om gekookt water uit de kraan te krijgen, en is dat moeilijk genoeg dat een kind dat niet kan?
Wij hadden er een in ons vorige huis, nu helaas niet meer en ik mis m heeeeel erg! Over een paar jaar gaan we een nieuwe keuken laten plaatsen dan komt er zeker weer een! Dus ja ik vind het z'n geld waard!
Het is een aparte kraan en het werkt als een kinderdorp draaien en duwen tegelijk.. Het water uit de gewone warm water kraan is wel ook veel warmer. Maar hier weten ze dat ze er niet aan mogen. Net zoals ze niet aan het vuur morgen.
Daarom hebben wij inductie, want we hebben een zoon met beperking van 1m40, die kan overal bij natuurlijk. Duwen en draaien is denk ik te makkelijk...
Wij hebben gekozen voor een flow kraan.. Zelfde idee, maar als voordeel dat we niet een heel keukenkastje kwijt zijn voor de boiler. Deze heeft namelijk een boiler die onder de plint past en helemaal geen ruimte in neemt.. Wij hebben gefilterd water (handig voor flesjes), kokend water en gewoon een koud tot warm water kraan.. Echt ideaal.. voor thee, voor heet water voor het koken..
In jullie geval zeker niet doen. Uitleggen dat het niet mag werkt neem ik aan niet en hij heeft het zo door hoor...veel te gevaarlijk. Opa en oma hebben er 1 en mijn 4 jarige lukt het bijna.
Hier is het het dezelfde kraan, rechts zit de warm/koud kant en die kun je draaien, links zit een draaiknop met een knopje die je moet indrukken en naar achter moet draaien, dit moet ingedrukt blijven en ook naar achterdrukt houden.