Nu is het al het derde paar wat ze kwijt is. Ik wordt er helemaal tureluur van We hadden nu stalen oorbellen gekocht want die zouden minder snel vanzelf losgaan. Nou niet dus. Ze heeft trouwens van die steekknopjes Heeft iemand misschien een goede tip ? Bestaan er rubberen knopjes misschien? Of zijn ringetjes dan toch beter?
Hier hetzelfde probleem, ze zit er ook vaak aan te friemelenen dan gaan ze los. Ze heeft nu oude oorbellen van mij in en daar zitten diepere randjes op het prikkertje en dit gaat nu al een tijd goed. Ringetjes ook geprobeerd maar die gingen ook los en zijn lastig dicht te krijgen. Ik lees dus mee voor de gouden tip
Ze een paar dagen uitlaten en haar duidelijk maken dat mama geen oorbellen blijft kopen als zij ze altijd kwijt raakt? En misschien dat ze het net wel opmerkt / er beter op let met wat grotere oorbellen of ringetjes?
(Stief)dochter had dit ook steeds , toen mooie zilveren ringetjes gekocht die net om haar lelletje zaten en probleem opgelost
Met een tangetje die floepies (hoe het het nou ook alweer?) die je aan de achterkant van de oorbel doet, goed strak tegen het pinnetje buigen wil ook nog wel eens helpen.
Hier vallen knopjes er ook steeds uit, bij beide dochters Beide hebben ringetjes die netjes om het oorlel vallen en die vallen nooit uit
Hier ook wel herkenning helaas. Met hun lange haren, spelen, zelf uitkleden gebeurt het helaas wel eens dat ze ze verliest. Gelukkig hebben ze tot nu toe aldoor alleen de achterkantjes verloren en niet de oorbelletjes zelf. Hun oorbelletjes zijn van goud, heb er achterkantjes bij gekocht die gold plated zijn, anders wordt het wel een heel duur verhaal. Maar wil het liefst ook ringetjes, maar kan niks vinden wat ik leuk vind. De ringetjes moeten van goud zijn, niet te groot, en het liefst met een hartje ofzo eraan.
Ja ik twijfelde nog wel over ringetjes... Had ik ze maar gekocht.... Maar die sluiting wat ze in de winkel daar hadden was niet echt beter zeg maar. Je moet misschien zo'n sluiting hebben die er helemaal invalt.... En nee meiden ze zit er niet aan.... het gaat gewoon los zitten
rubber stopjes helpen wel maar die moeten ze dan niet te strak in hun oor duwen 20 stuks beveiligings rubbertjes voor oorbellen, oorbel stoppers vorm bloem | Oorbellen vleugeltjes en stoppers | `t Kralenstulpje | Sieraden maken | Verkoop kralen | organza kadozakjes | prijslabels
Even de link gebruikt, maar ik bedoel dus dat je deze stoppertjes met een tangetje strakker tegen elkaar zet. Heb ik op advies van de juwelier gedaan toen ze haar oorbellen snel verloor, nu heeft ze al maanden dezelfde oorbelletjes in en zijn niet meer los gegaan. 20 stuks Vergulde vlindertjes voor achter oorbellen 6mm x 4,5mm | Oorbellen vleugeltjes en stoppers | `t Kralenstulpje | Sieraden maken | Verkoop kralen | organza kadozakjes | prijslabels
Mijn dochter heeft daarom gewoon goude oorringen, kleintjes die precies om de oorlel passen. Ze is ze nog nooit kwijt geraakt!