We hebben al een prachtige dochter en zijn nu druk bezig voor de 2e. En dan vind ik het wel mooi maar als ik de financiele middelen had en de ruimte dan koos ik waarschijnlijk voor veel meer misschien wel 6. Ik vind een groot gezin altijd heel gezellig en lekker druk maar wij hebben er financieel niet de middelen voor, je moet toch alle monden kunnen voeden en er komt een tijd dat ze allemaal gaan studeren en ik vind dat ieder kind dan een kans verdiend om aan zijn/haar droomstudie te beginnen. Maar wie weet als we ooit de jackpot winnen, hihi
Als ik kon kiezen zou ik er nog steeds graag 3 willen Helaas gezien mijn leeftijd en woning, 35jr en 3kamer app., is 2kindjes echt maximaal en dan moeten we met de tijd echt gaan verhuizen. We zijn sinds deze maand aan het proberen voor een 2de. Als ze dicht op elkaar zitten dan kunnen ze langer met z'n tweeën op een kamertje slapen
Ik zou eentje wel genoeg vinden!! Hopelijk mag ik die krijgen.. en misschien ooit een tweede (je weet nooit, misschien verander ik wel van gedachten).. maar dat is de max.. hihi!!
Om te beginnen zou ik heel gelukkig zijn met één. Maar op als ik het kon kiezen wel graag twee. Ik denk dat het voor de kinderen zelf leuker is. Ook al heb ik vroeger geregeld ruzie gehad met mijn broer, ik had hem niet willen missen. Anders zit je als kind toch erg vaak alleen maar bij volwassenen. (Ook tijdens vakanties en uit eten enzo.) Wij hadden altijd in ieder geval elkaar, ook als we eens in een situatie kwamen zonder vriendjes of vriendinnetjes. We hebben trouwens ook vele regenachtige zondagmiddagen heerlijk samen met de lego gespeeld! Dat gun ik mijn kindje(s) ook wel!
Als we het voor het zeggen hadden, zouden we drie kinderen willen. En als ze allemaal zo gemakkelijk zijn als onze dochter, dan willen we er wel 6!
Onze wens is om 3 prachtige wondertjes te krijgen. Volgens een pendel van mijn schoonzusje krijgen we een jongen, meisje, jongen. Nu nog afwachten of onze eerste grote wens in vervuling gaat. Een eerste kindje
Als ik kon kiezen wou ik er wel 6. Heerlijk zo'n groot gezin maar dat gaat niet gebeuren.. Tenzij ik de jackpot zou winnen Ik heb jarelang geroepen ik wil er 4. Toen een aantal jaren.. de jongste telt al voor 2!! Maar goed nu gaan we toch echt voor de 4e! Groetjes Gwen
Ik zou heeeeeel blij zijn met 2 kindjes (en met één al hoor, begrijp me niet verkeerd.) maar mocht ik zwanger mogen raken van een tweeling (ivm met ICSI is die kans groter) dan zou ik misschien nog wel een 3e willen...zou het leuk vinden om vaker dan 1x zwanger te mogen zijn! Maar nu gaan we begin februari weer beginnen met de 3e poging, om eerst maar eens 1 wondertje te krijgen! Ik moet de ts even complimenteren met haar woordkeus. Als je kon kiezen, hoeveel kinderen zou je dan willen! Je hebt het niet altijd voor het zeggen, dus ik vond het lief gevraagd!! Liefs Loesie
Inderdaad.. Als ik het voor het kiezen zou hebben zou ik zeggen 3, waarvan we graag twee eigen kids willen (zijn al heel blij als we een eerste mogen krijgen!) en het derde plekje willen we graag overhouden voor een pleegkindje.. Maar goed, ook dit alles is natuurlijk de vraag hoe alles gaat lopen!
Wij hebben 3 kindjes en dat vind ik geweldig! Het is leuk te zien dat ze ook echt met elkaar spelen en ook echt wat aan elkaar hebben. Wij wilde zowiezo niet dat ons zoontje enig kind zou zijn en na nr 2 voelde het niet compleet. Nu voelt het al anders maar zou eigenlijk best een 4e willen zodat het een even aantal is nu is het nl vaak een probleem, 3 is te veel maar als ze met z'n tweeen spelen is er altijd 1 alleen.
Ik ben al een erg gelukkige moeder van een tweeling van 2. Ook nog eens een jongen en een meid. Iedereen zegt steeds: oh een tweeling en een jongen en meid, dan ben je in één keer klaar. Ik was het bijna gaan geloven... maar mijn gevoel dacht toch steeds: we moeten nog proberen om voor een derde te gaan. Als het niet lukt dan is het goed, maar lukt het wel dan is het ook geweldig! Deze beslissing hebben we pas in oktober genomen en zie nu mijn banner... ik zit nu op dag 31, ik ben in mijn hele ongesteldheidshistorie nog nooit over de 31 dagen heen geweest. Ik ben dus erg benieuwd of mijn droom uit gaat komen om de trotse moeder van maarliefst 3 kinderen te mogen worden!
Als ik kon kiezen wilde ik er wel 4 of 5, lijkt me helemaal top zo'n groot gezin. Maar ik denk ook aan de toekomst, we hebben het financieel goed en dat wil ik zo houden. Ik wil mijn kinderen niet alleen veel liefde geven, maar ook denken aan later, dat ze kunnen studeren zonder al te veel studieschuld enz. Dus een tweede kind is meer dan welkom, misschien ook nog een derde als ons dat gegund is, maar daarna zal het wel stoppen.
Ik weet nog niet precies hoeveel kinderen ik graag zou willen. Eerder hield ik het altijd op 3, maar nu het langer duurt en we nog niet zwanger zijn wordt het verlangen zo groot dat ik er ook best meer dan drie zou willen! Ik kan zo genieten van het gezinsleven dat ik van huis uit ook gewend ben, dat wil ik zelf ook zo graag! Maar goed, al kregen we er maar 1, daar zou ik ook heel blij mee zijn
ik ben al moeder van een geweldig ventje van 2,5 jaar... ik zou heel graag twee kindjes willen, als het zo mag zijn natuurlijk... inderdaad een hele mooie woordkeus van ts... het is niet zo van zelf sprekend,,,....