Ik zou het liefst maar 1 kindje willen, maar als ik zie hoeveel steun ik aan mijn eigen zussen heb gehad rond het overlijden van mijn vader twijfel ik... Voor zoiets zou ik mijn kind niet alleen willen laten staan. Ach.... Eerst maar eens hopen dat er überhaupt een kindje komt.
Poeh dat zou ik niet weten, dat ligt er denk ik aan hoe een bevalling gaat, ik ken iemand die heeft het zo naar ervaren, dat ze het bij 1 kind heeft gelaten. Het lijkt me leuk om 3 te mogen krijgen, of 2. Tja en je weet nooit hoe je met geld komt te zitten, hoe meer kids, hoe duurder het is he.
Hey, Wij willen graag 4 kids, de eerste 3 zijn er al Zit nu in ronde 21 voor een 4de wondertje, das best al lang:x liefs Loekie
Hoe snel waren de eerste 3 er dan loekiewonder? En Angelina, je hebt al 5 kids? Sodeju, respect hoor. Leuk dat er meerdere mensen zijn die meerdere kinderen zouden willen. Het is inderdaad maar de vraag of het lukt. Hier zouden wij er ook wel 3 of 4 willen, maar ik denk ook niet dat dat lukt..
Ik zeg nu 2, maar mijn vriend wil er maar 1. Dus eerst maar even kijken hoe het allemaal na het eerste kindje gaat.
ik denk nu 2 maar mischien als ik een jaar of 34 ben misschien nog een 3de maar ik denk als ik er twee heb dat het dan goed zo is... ik ben nu al soms blij dat mika al wat meer kan (die is nu net 2) en dat baby gedoe vind ik altijd geweldig en dat zal ik toch altijd gaan missen..... maar ik weet nu nog niet hoe me gevoel na een tweede is... kan alleen nu zeggen dat ik wel graag een 2de zou willen als alles mag gaan lukken (pco) dus tja we zien het wel...
Zeker twee, graag een jongen en een meisje, als we toch bezig zijn Maar na 16 maanden zal ik al dolgelukkig zijn als ik uberhaupt zwanger raak.
Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten... Mijn vriend zegt 2, maar ik zie wel hoe het op mij afkomt. Misschien 2, misschien 3?
ik zou er graag 3 willen al vanaf jongs af aan maar hubbie wil er 2 en die hebben we nu... maar wie weet wat de toekomst ons nog brengt