Als je kon switchen qua werk...

Discussie in 'De lounge' gestart door mamastarlight, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou een eigen adviesbureau/coachingsbureau willen. Heb een hulpverleningsopleiding gedaan en net de switch gemaakt naar een opleiding die bij deze ambitie past:)
    En als ik tijd over heb wil ik graag een boek schrijven. Geen idee waarover maar daar kom ik misschien nog wel een keer op:D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb een diploma voor facilitair leidinggevende, maar daar is haast geen werk in te vinden hier in de buurt...alleen richting amsterdam en limburg, en dat is iets te ver rijden haha..

ga volgend jaar denk ik een opleiding voor nagelszetten volgen...
    ben wel bezig in de huidverzorging, ook erg leuk...

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb tot een jaar terug zo'n 10 jaar fanatiek aan stijldansen gedaan, het liefste zou ik daarin (veel) verder komen. Mijn zus is nu bezig om haar certificaten te halen om danslerares te worden, maar als ik zie hoe duur die opleiding is en hoeveel tijd en energie er in gaat zitten? dan heb ik zoiets van: Laat maar!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Als ik het geld zou hebben? Zou ik meteen ontslag nemen, alvast aan mijn opleiding (ga ik nu in 2010 doen) voor natuurgeneeskundig therapeute beginnen en dan mijn eigen praktijk starten. Kan ik mooi mijn Reiki en EFT ook meteen uitoefenen en mijn stoelmassages.

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik zit nu in de beveiliging maar mijn droom is altijd geweest om in de zorg te werken. Helaas door een zwakke rug heb ik na 1 jaar al met de opleiding moeten kappen.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nou ik ben aan het kijken, maar krijg maar geen reactie:(
    Maakt me niet zoveel uit wat, als ik maar meer uren krijg!

Deel Deze Pagina