Heel veel mensen kiezen voor Zweden valt me op... maar dat is dan ook een prachtig land natuurlijk dus begrijpelijk. Ik heb het uitstekend naar mijn zin hier in Nederland en heb in de mooiste 2 provincies mogen wonen, zo'n 34 jaar in Friesland en nu alweer 4 jaar in Zeeland, waar ik zo kan genieten van elk jaargetijde en weertype. Op 5 minuutjes van het strand wonen we, heerlijk dus. Als het niet Nederland zou zijn, zou ik zonder twijfel kiezen voor Engeland, en dan in het zuiden, of in de buurt van het Lake District, Lancashire of Schotland zou me helemaal geweldig lijken. Ik ben er een aantal jaren geleden nogal veel heen gereisd toen ik een relatie kreeg met een echte Brit oftewel Mancunian en zodoende ook helemaal verknocht raakte aan het noord-westen van Engeland. Vandaar dat ik er al vaak met vakantie ben geweest ook, ook nadat mijn relatie allang over was heb ik nog heel veel mogen zien van het land. Ik voel me er thuis, de taal ligt me en de mensen zijn er over het algemeen geweldig.
Ik denk dat ik best naar Aruba zou willen. Ben er overigens nog nooit geweest hahaha, maar het lijkt me wel wat!
Engeland. Ik heb iets met dat land, en ik weet niet wat. Alles trekt me gewoon...de taal, de cultuur, de geschiedenis, de natuur. En het is niet zo ver van Nederland, zodat ik tussendoor makkelijk even terug zou kunnen gaan.
Ik blijf heerlijk gezegd veel liever in dit kleine kikkerlandje. Maar stel dat ik moet kiezen dan ga ik naar een warm land in Europa zodat ik nog redelijk snel bij m'n familie en vrienden ben. Denk dan aan Spanje of Italie.
Ik zou hier in Belgie blijven. Als ik ver van mijn familie zou kunnen wonen zou ik dolgraag in Italie of Zuid-Frankrijk wonen (Mijn man vind het hier in B heerlijk, maar als ik zei dat ik naar zuid-frankrijk of italie zou willen emigreren ging hij morgen nog met me mee )