als je mocht kiezen...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    New York!!!!

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Canada....

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Thailand

Prachtig land, vriendelijke bevolking.

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ikke canada
    mijn man in oost duitsland (omgeving Dresden)

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het opvallend dat veel mensen naar amerika willen. ik zou er nog niet heen willen al kreeg ik geld toe. veel te geweldadig. en dat ego van ze waardoor ze overal oorlogje willen spelen, bleeehhhh. en als je door omstandigheden je toevlucht tot sociale voorzieningen moet nemen is er vrijwel geen vangnet. er zijn miljoenen mensen dakloos om die reden. nee, brrrr mij niet gezien. laat mij maar lekker in ons kikkerlandje blijven dan.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

terug naar UK. heb tijd dichtbij glasgow gewoond, die omgeving wil ik wel weer terug. of Londen lijkt me ook geweldig..

of indonesie.. of portugal.. spanje.. curacou.. australie.. japan.. verenigde staten..
    overal waar de leefomstandigheden goed zijn (dus geen oorlogsgebied, of 3e wereldland) en geen nederland vind ik best.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Australie, en dan bij voorkeur in Byron bay of Cairns, al zou mijn man voor Sydney kiezen.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    maar als je het daar maakt, maak je het ook écht... zo kun je het ook bekijken.

9. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij verhuizen in juni 2011 naar Aruba voor 3 jaar.. Heerlijk, kan niet wachten.

Binnen Europa is Oostenrijk nummer 1! Zou daar graag een 2e huisje willen hebben.. Eerst de staats maar eens winnen..

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ierland of nieuw-zeeland beide omdat het mij hele mooie landen toe lijken. Of in de Alpen in duitsland of oostenrijk, ik vind de alpen zo mooi en het lijkt me heerlijk om gewoon op een berg te wonen in een boerderij daar.

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou dolgraag in australie willen wonen, of nieuw zeeland,
    ben daar intotaal 6 ,5mnd geweest, de rust geen tijdsdruk (wel vaak gewoon 7 dagen werken)'
    maar wat ik miste was mijn fiets.

in nl fiets je overal ff heen, naar de winkel of kennisen etc.
    dat kan daar allemaal niet, denemarken hebben we ook gekeken, maar miste de goede nl kaas (erg he)

als ik veel geld zou hebben, zou ik kiezen voor de veluwen of achterhoek, of 1 van de eilanden.
    of belgie maar dan niet in de steden,

maar opzich vind ik nl wel fijn kwa omgeving (niet kwa regering)

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij hadden bijna voor 3 jaar op Curacao of Sint Maarten gewoond. Het is niet doorgegaan omdat hij toch voor een andere baan heeft gekozen. Een jaar later waren we op huwelijksreis naar Curacao en ik was blij dat het toen niet is doorgegaan. Voor een vakantie is het heerlijk, maar ik zou daar niet kunnen wonen.

Mijn man gaat het liefst verhuizen naar Spanje, want daar woont zijn familie. En dan uiteraard omgeving Barcelona. Zelf woon ik toch het liefst in Nederland. Ik ben gek op de seizoenen hier.

13. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nergens heen blijf lekker hier, heeerlijk ;)

14. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Absoluut de VS, en dan San Diego. Vond dat zo'n mooie/vriendelijke stad. Hihi, en ik kan af en toe naar Disneyland.:D

15. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik hoorde trouwens laatst van een meisje die op Curacao had stagegelopen dat ze ontzettend gediscrimineerd werd. Kijk op vakantie heb je daar geen last van en zit je vooral in de vakantiegebieden. Maar tussen de 'echte' inwoners van Curacao schijnt het dus niet echt leuk te zijn als buitenlander.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou hier niet weg willen, omdat:
    - De sociale voorzieningen hier in Nederland erg goed zijn
    - De belasting die je moet betalen relatief laag is, vergeleken met wat je er voor krijgt
    - De grootouders van mijn kind hier wonen
    - Mijn vrienden hier wonen

Maar mijn man kan in de (verre) toekomst wel een functie voor een paar jaar in het buitenland krijgen. Hopelijk pas als de kids hier het huis uit zijn. Dan zou ik wel voor een paar jaar in een ander land willen wonen. Voornamelijk wel westerse landen dan, zoals het VK, Zweden, de VS, Canada, Australië, verder ook Turkije en de Cariben, maar ook de VAE, Saoedi-Arabië en Oman lijken me wel wat. Maar alleen onder die omstandigheden, want als vrouw van mijn man in die rol, zou ik anders behandeld worden dan de gemiddelde vrouw in die laatste drie landen.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Amerika, lijkt me geweldig

Deel Deze Pagina