Als je moet kiezen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Kache, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.606
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit dacht ik dus ook.
    Kun je toch niet met elkaar vergelijken.

2. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad en dat er verder geen woorden overvol zijn gemaakt. Snap wel dat dit mogelijk spanning geeft, maar probeer daar boven te staan...

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hoe staat je zoon er zelf in? Is zijn zwemdiploma iets waar hij hard voor heeft moeten werken en is hij supertrots? Dan zou ik bij het afzwemmen willen zijn. Heeft hij het met twee vingers in zijn neus gehaald en is het voor hem niet zo'n big deal dan zou ik zijn vader mee laten gaan en zelf naar de communie gaan.
    Ik heb zelf niks met het geloof maar ben wel katholiek opgevoed net doopsel, communie en vormsel, alles erop en eraan. Mijn zus is meer met het geloof bezig en gaat ook met de kinderen naar de kleuterkerk dus voor haar zou de communie veel meer betekenen en ze zou het niet op prijs stellen als ik er niet was. Dat heeft dan weer weinig te maken met peettante zijn omdat ik mijn petekinderen hetzelfde behandel als degene die geen petekind is. Dat maakt voor mij geen verschil en je wordt hier ook niet betrokken bij de communieviering als peettante. Maar ik ben wel ook voogd van de kinderen van mijn zus dus ik hoor wel bij de belangrijke dingen te zijn. Het zou voor mij dus ook een lastige keuze zijn. Ik zou het afzwemmen proberen te verzetten denk ik.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    In de situatie van TS was het dus heel makkelijk om het diplomazwemmen een week éérder te doen, samen met de jongen, die communie zou doen. En met nog een handjevol andere kinderen. Daar gaat velen in dit topic aan voorbij.

TS, ik krijg hierdoor het idee dat ze het er om deden.
    Maar gelukkig hebben jullie een fijne dag gehad.

Jammer dat je schoonzus haar taken (en verplichtingen) als peettante niet serieus neemt.

Deel Deze Pagina