Inleiden mislukt....

Discussion in 'De bevalling' started by Lizzy, Jan 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Heb ik weer...

Omdat ik chronisch pijnpatient ben, en mijn lijf nu echt op is, vond de gyn het een goed idee om me in te leiden. Ik had al een cm ontsluiting en de "boel" was al verweekt. Vol goede moed vertrok ik afgelopen donderdag met mijn koffertje naar het zieknhuis. Daar aangekomen eerst aan het ctg en daarna de eerste afgifte medicatie, een tabletje wat ze vaginaal inbrengen. Dit is 3 dagen lang 3 maal daags herhaald, en het resultaat was helemaal NIETS...... Zelfs de voorweeen die ik al weken had zijn verdwenen. Dusssss... totaal verbouwereerd zit ik weer thuis met mn dikke buik :cry:

Ze hebben een keizersnee overwogen, maar omdat mn kleintje het zo goed doed, zie ik daar zelf eigenlijk helemaal niets in.
    Nu heb ik de keuze om a.s. donderdag weer terug te komen en het opnieuw te proberen, maar eerlijk gezegt weet ik echt niet meer waar ik goed aan doe.
    Pffffftttt, ik baal dames!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, dat is balen zeg! Ik hoop voor je dat het alsnog spontaan zal beginnen. Sterkte meid!

3. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Mijn advies is donderdag gewoon te gaan, laat eerst maar eens kijken dan daar hoeveel ontsluiting het is, misschien is het meer geworden en kan je dan aan het infuus en vliezen doorprikken, je weet nooit wta je lichaam in de tussentijd heeft gedaan..

Succes!

4. Niet meer actief

zo dat is wel balen. Ik zou ook inet zo weten waar je goed aan doet. Kennelijk vind je kleine het wel prima daar nog. Maar als je zelf op bent, zou ik toch wel nog een poging wagen!

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Jemig, das idd balen zeg.
    Ik zou denk ik donderdag gewoon gaan en hopen dat het dan wel gaat lukken.
    En voor een keizersnede zou ik ook niet gaan nee, als die kleine het gewoon goed doet.
    Sterkte meid

6. Matrix

Matrix Actief lid

Sep 11, 2006
    161
    0
    0
    Waarom geven ze geen infuus als de baarmoedermond al verweekt is ? Ik denk wanneer men je vliezen doet breken in combi met een infuus dat het zeker gaat lukken ;)

Veel suc6

7. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    @ Matrix; ze wilen pas een infuus geven als je op ruim 2 cm ontsluiting zit, dan kunnen ze pas de vliezen breken en de elektroden op het hoofdje van de baby aanbrengen. Ik blijf dus steken op iets meer dan 1 cm ontsluiting. :(

8. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou gewoon gaan hoor donderdag! Mss kun je dan wel een infuus!

Share This Page