Wieberen betekent ehm wegwezen, opzouten, moeven hihi. En dat andere... al sla je me de feestverlichting in, k zou t niet weten waarschijnlijk iets in de trend van vies, smerig.
Leuk topic! Valt me op hoeveel mensen in het ziekenhuis zijn bevallen. En vonden jullie het trouwens niet lastig dat je beeb gelijk door een ander word verzorgd en aangekleed? Ik ben nogal een control freak, dus kan me er nu al druk om maken dat een ander mijn beeb meeneemt en aankleed en zo.........wil ik ZELLUF doen Of denk je daar op dat moment niet aan?
Nou Lilly dat idee had ik dus ook. Ik wil dat ONS kindje door mij of mijn vriend voor het eerst wordt aangekleed en niet door de kraamverzorgster. Maar mischien vind ik het dan allemaal wel best.
nee hoor, ik hou me niet zo vast aan dialect..Gupsie stijl noem ik het maar.. Verder nog vragen, want voor de rest zijn de vragen goed beantwoord..hihi Piesen is plassen Snaaien is eten en liefst veel en vlug (want ik had honger) Wieberen is weghalen of laten verwijderen van de zaal Niet te nassen is inderdaad Niet te eten! ( Ik lees mijn berichtje net ff terug en goh.. ik was wel van de kreten daar zeg haha.. ach, soms heb je van die dagen hè)
Ik ben ook nogal een redelijke controle freak...maar op dat moment was ik blij dat ik even kon zitten na een bevalling van 43 uur en 48 hechtingen Ze hebben me met bed en al er wel naast gezet zodat ik alles bewust mee kon maken.