Hallo dames, Is het onmogelijk dat je rond 11/12 weken al iets kunt voelen van de eerste bewegingen van je kindje? Is mn 2e zwangerschap en voel sinds deze week regelmatig de bekende plopjes ter hoogte van mn schaambot. Heb altijd veel last van rommelende darmen dus kan dat onderscheid wel maken, mn darmen zitten ook niet zo laag nu. Zojuist ook weer, voel echt een duidelijk 'plopje' en herken het van de 1e. Ben ik nu gewoon gek of kan dit echt?
Ik voelde rond 12 weken ook af en toe plopjes. Ik twijfelde enorm maar voel het nu ook, alleen veel duidelijker. Dus het kan zeker Het is ook mijn 2de zwangerschap.
Ja hoor, bij deze zwangerschap voelde ik het met 11.4 weken. Dag erna had ik een echo dus toen kon ik ook goed zien wat ik voelde, wat voor mij de bevestiging was dat het echt zo vroeg al kon.
Ik voel ons wurmpje ook al sinds een paar dagen en ben nu bij 11+6. Dit is mijn 4de zwangerschap waarvan de derde een missed abortion was. Dacht ook eerst van: "Nou, dit is wel erg vroeg dat kan toch bijna niet" maar gisteren tijdens de echo duidelijk gevoelt wanneer het kleintje zich bewoog. Mijn oudste kon ik vanaf week 17 voelen, de middelste mit 15 weken en de kleinste nu dus al met 11 weken