Als je niet van je baby genieten kan...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door claire1978, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    een dikke knuffel voor jou!!
    en hopelijk word het patroon snel doorbroken en kan je meer slapen s nachts en voel je je weer beter en kan je genieten

2. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    o wat is dit herkenbaar zeg!
    onze dochter van nu 8 weken heeft de eerste 5 weken hysterisch zitten huilen, kon haar niet wegleggen, alleen in onze armen wilde ze slapen! ben uiteindelijk zelf helemaal overstuur naar de ha gegaan, en die heeft ook reflux geconstateerd. toen kreeg ze Zantac en sindsdien zijn de huilbuien over.

maar ik heb me al die tijd ook zo onzeker gevoeld, was er van overtuigd dat ik het allemaal fout deed, want ik kreeg mijn kindje immers niet stil. mijn ouders zijn toen weken lang, dag in dag uit bij mij langs geweest om op mij in te praten dat ik het wel goed deed, dat Sanne ergens last van had, en dat ik niet bij de pakken neer moest gaan zitten maar jee, wat had ik een verdriet.
    als mijn man en ouders er niet waren, was ik denk wel weggeleden in een depressie!
    ik weet zeker dat jouw kindje hier ook weer overheen komt, en dat je rust krijgt. hier is de rust er ook nog niet helemaal hoor, wel overdag nu maar snachts nog steeds wel spoken.

en meid, je bent echt niet raar ofzo, het is juist goed dat je over je gevoel praat! vooral ook blijven doen met de mensen die je dierbaar zijn.

sterkte!

Deel Deze Pagina