Whahahaha, wat leuk! Ik hou niet van spinnen, maar het doet me goed om 'm rond te draaien en aan zijn pootjes te verslepen
Nou, ik heb toch maar effe gekeken, en hij valt best mee. Alhoewel ik best een beetje jeuk ervan krijg
Geweldig hoe jouw kat 'the creep' zit te bekijken Sammie88! Hier nog niet uitgeprobeerd hoe de kat reageert, maar ik denk dat zij het ook wel zou kunnen waarderen Op de foto's lijkt de spin inderdaad veel echter dan deze is op het moment dat je zelf met het beessie experimenteert, dat viel mij ook al op Minyaweth.
Sterker nog....ik dacht zelfs datie echt was... en toen had ik zoiets van...goh die lijkt er veel op...vaag behangetje....heej wacht eens...! Oh duh... Mja ik ben moe Maareuh...lief spinnetjuh Zo eentje wil ik wel, maar dan in het echt. En dan ook zo vliegies aan hem voeren enzo Oja op control zetten en dan op "j" drukken is grappig...of hem extra bouncy zetten...beschonken spin
Ik vind hem lief! Van zulke spinnen ben ik niet bang maar kruisspinnen of van die huisspinnen,brrrrr ps: die foto is gaaf!