Ik denk dat ze t vergeten is, gezien ze je gewoon begroet en niet ontloopt oid. Zeg gewoon iets vriendelijks als: heb je er nog aan gedacht om 10 euro mee te nemen?
je hebt geen keus dan er op afstappen. Hoewel ik het me heel goed kan voorstellen dat je er moeite mee hebt..
Gewoon even zeggen, ze is vast blij dat je haar even herinnert . Dat zou ik in ieder geval fijn vinden als ik was vergeten iemand terug te betalen!
Ik vind eigenlijk dat je het ter sprake moet brengen om jezelf niet tekort te doen. Zelf zou ik het ook niet doen/durven hoor. Suc6!
Same here! En ik zou het heel fijn vinden als iemand het dan even zou zeggen, en me vervolgens enorm schamen dat ik het vergeten ben! (toevallig vanochtend geld over gemaakt naar twee mensen wat ik niet was vergeten maar wat steeds naar boven kwam op momenten dat het niet kon)
Ik zou het gewoon zeggen: ik denk dat je bent vergeten die tien euro te betalen, kan dat kloppen? Niet met omwegen, zoals 'heb je het gekregen van je dochter? enzo, want dat wil je helemaal niet weten. Ik vergeet zo vaak iets, en ben dan dolblij dat iemand gewoon zegt wat ze wil zeggen, en mij helpt herinneren.
Ik ga vanmiddag de stoute schoenen aantrekken en het navragen op school. Althans ik ga het proberen 🙈
Hi!! Hoe is het!! Zou je misschien dat geld van de huppelepup aan me over willen maken? Als je je nummer even geeft app ik je m'n rekeningnummer even . *met een leuke glimlach op je gezicht* Niet te lang wachten anders wordt het lastiger.
Persoonlijk zou ik niks zeggen ondanks dat ik me er aan zou ergeren. Ik zou nieuwsgierig zijn of ze het uit zicuzelf nog terug zou geven. Verder weet je wat je aan haar hebt nu. Natuurlijk kan ze het nog Ijn vergeten maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik zou zoiets niet vergeten ookal heb ik meer dan genoeg aan mijn hoofd, het zou mij binnen 4 weken echt wel te binnen geschoten zijn. Tenzij het voor haar niet duidelijk was dat ze moest betalen? Of ze heeft het niet gehad van haar dochter?
Je topic gevolgd.. Ik heb zelf een hekel aan als iemand geld van mij kreeg, dus betaal ik altijd dezelfde dag terug. En heb ook hekel aan als ik op mijn geld moet wachten... En we kunnen wel zeggen het is maar 10 euro, maar voor die 10 euro kan je toch weer van alles kopen. Ik geloof ook niet dat ze het vergeet want als ze het ziet wat ze gekocht heb van jou moet ze waarschijnlijk toch denken: o ja ik moet nog betalen... Ben benieuwd wat ze op je appje reageerd.
jij gaat er van uit dat iemand het niet kan vergeten omdat jij het niet zou vergeten. Dat klopt niet, sommige mensen vergeten t echt. Ik zou nog geld van iemand krijgen en dat was ik ook vergeten. Toen ze 't gaf bedacht ik: ohja, da's waar ook'. Maar ik had t net zo goed kunnen vergeten om iemand terug te betalen. Daarom noteer ik alles want mijn geheugen is echt achteruit gegaan de laatste jaren.
Ik zou dat ook kunnen vergeten! Al vergeet ik eerder dat ik geld/spullen krijg dan dat ik vergeet het/ze te geven!
Heel irritant zulke dingen. Gewoon zeggen als je haar weer ziet: "Heb je er nog om gedacht dat je mij nog geld moet geven voor ....... (marktplaatsding) ?" EDIT: Lees nu over een berichtje...