Als je nog van iemand geld tegoed hebt

Discussie in 'De lounge' gestart door Anoniempje007, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Ik denk dat ze t vergeten is, gezien ze je gewoon begroet en niet ontloopt oid.
    Zeg gewoon iets vriendelijks als: heb je er nog aan gedacht om 10 euro mee te nemen?

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    je hebt geen keus dan er op afstappen. Hoewel ik het me heel goed kan voorstellen dat je er moeite mee hebt..

3. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.130
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Gewoon even zeggen, ze is vast blij dat je haar even herinnert :). Dat zou ik in ieder geval fijn vinden als ik was vergeten iemand terug te betalen!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    gewoon even luchtig zeggen van goh, vergeet je die 10 euro van de week niet mee te nemen! :)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind eigenlijk dat je het ter sprake moet brengen om jezelf niet tekort te doen. Zelf zou ik het ook niet doen/durven hoor:). Suc6!

6. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.818
    802
    113
    Same here! En ik zou het heel fijn vinden als iemand het dan even zou zeggen, en me vervolgens enorm schamen dat ik het vergeten ben! (toevallig vanochtend geld over gemaakt naar twee mensen wat ik niet was vergeten maar wat steeds naar boven kwam op momenten dat het niet kon)

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.397
    113
    Ik zou het gewoon zeggen: ik denk dat je bent vergeten die tien euro te betalen, kan dat kloppen?
    Niet met omwegen, zoals 'heb je het gekregen van je dochter? enzo, want dat wil je helemaal niet weten.
    Ik vergeet zo vaak iets, en ben dan dolblij dat iemand gewoon zegt wat ze wil zeggen, en mij helpt herinneren.

8. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vanmiddag de stoute schoenen aantrekken en het navragen op school. Althans ik ga het proberen 🙈

9. Succes!

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hi!! Hoe is het!!
    Zou je misschien dat geld van de huppelepup aan me over willen maken?
    Als je je nummer even geeft app ik je m'n rekeningnummer even :).
    *met een leuke glimlach op je gezicht*

Niet te lang wachten anders wordt het lastiger.

11. aardbeitje88

16 feb 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik niks zeggen ondanks dat ik me er aan zou ergeren. Ik zou nieuwsgierig zijn of ze het uit zicuzelf nog terug zou geven. Verder weet je wat je aan haar hebt nu. Natuurlijk kan ze het nog Ijn vergeten maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik zou zoiets niet vergeten ookal heb ik meer dan genoeg aan mijn hoofd, het zou mij binnen 4 weken echt wel te binnen geschoten zijn. Tenzij het voor haar niet duidelijk was dat ze moest betalen? Of ze heeft het niet gehad van haar dochter?

12. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze stond niet aan school. Ik heb haar een berichtje gestuurd. Ben benieuwd!

13. susy26

susy26 Niet meer actief

Gewoon om vragen, heb je recht op. Ook niet netjes van haar vind ik.

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Je topic gevolgd..
    Ik heb zelf een hekel aan als iemand geld van mij kreeg, dus betaal ik altijd dezelfde dag terug.
    En heb ook hekel aan als ik op mijn geld moet wachten...
    En we kunnen wel zeggen het is maar 10 euro, maar voor die 10 euro kan je toch weer van alles kopen.

Ik geloof ook niet dat ze het vergeet want als ze het ziet wat ze gekocht heb van jou moet ze waarschijnlijk toch denken: o ja ik moet nog betalen...

Ben benieuwd wat ze op je appje reageerd.

15. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    jij gaat er van uit dat iemand het niet kan vergeten omdat jij het niet zou vergeten. Dat klopt niet, sommige mensen vergeten t echt. Ik zou nog geld van iemand krijgen en dat was ik ook vergeten. Toen ze 't gaf bedacht ik: ohja, da's waar ook'. Maar ik had t net zo goed kunnen vergeten om iemand terug te betalen. Daarom noteer ik alles want mijn geheugen is echt achteruit gegaan de laatste jaren.

16. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik zou dat ook kunnen vergeten! Al vergeet ik eerder dat ik geld/spullen krijg dan dat ik vergeet het/ze te geven!

17. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Ben nu wel benieuwd.. Hoe reageerde ze op het berichtje?

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ben ik ook wel benieuwd naar. :p

19. rums

rums Niet meer actief

Ja, natuurlijk spreek ik iemand daar op aan. Als dat al niet meer kan.

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heel irritant zulke dingen.

Gewoon zeggen als je haar weer ziet: "Heb je er nog om gedacht dat je mij nog geld moet geven voor ....... (marktplaatsding) ?"

EDIT: Lees nu over een berichtje...

Deel Deze Pagina