Heb ik ook hoor. Deze baby is de laatste en heeft al veel. Maar toch ziet kleding er sneller verwassen uit als je het in de droger enzo doet. En hij mag ook wel gewoon nieuwe dingen. En shoppen is gewoon leuk. Kan altijd nog terug. In theorie.
Inderdaad, sommige dingen zijn ook gewoon uitgelubberd door mijn megabuik van het laatste trimester. Die zijn voor straks wel weer ok, maar nu ik nog een leuk bescheiden bolletje heb wil ik ook iets moois aan om in te showen.
Hou op schei uit. Ik droeg watermeloenen. Was het ook zo zat dat ik na elke zwangerschap alles ook gewoon weg mieter
Mijn eerste gedachte was een nieuwe camera. Maar dan heb ik aan 100 euro niet genoeg. Als ik er een 0 achter plak, koop ik wel die camera en gelijk nog een leuke lens denk ik. Maar anders; kleding. Ik heb echt weer leuke dingen nodig.
Helemaal niks natuurlijk. Dat zit in mijn hoofd. Ik ben het zo gewend om het allemaal te kopen bij Wehkamp, en geloof me ik koop véél, en dan alleen te betalen wat ik hou. Maar ik ben uit m’n comfortzone gekomen en heb het net besteld Ik had een voucher waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalen.
Nieuwe tablet, bepaalde delen van het scherm werk af en toe. Heel handig als je ergens op klikt. Mijn man had nu een soort tikkertje bij het aanklikken van een filmpje, dat "sprong" elke keer weg
Het is zo makkelijk om eindeloos te kopen voor de kindjes! Maar dan schuift dat voor mezelf steeds verder weg