Als je kan, betalen met Paypal. Mocht je iets retour moeten sturen bij zo'n webshop, kun je bij Paypal meen 12 verzoeken per jaar indienen om de verzendkosten voor retourzending terug te krijgen. Echt ideaaaaaaaaaaaaaal bij iets minder grote shops zoals deze
Hmm, kleding denk ik, parfum of nieuwe set potloden, alleen red ik die niet met €100, dat is lastig haha. Denk dat ik toch eerst ga voor kleding.. of toch.. Hmm haha
Ohja heerlijk! Lijkt mij ook heerlijk helemaal alleen een hotelovernachting! Heb ik echt nog nooit gedaan. Voelt een beetje gek
Ik doe dat dus elke ochtend. Wekker om 6 en ik wil niemand voor 7u beneden zien. Beste uurtje van de dag momenteel al staan ze soms toch om 6.30 al hier...
Ja dat doe ik ook hoor (en is inderdaad heel fijn), maar ik heb nu even iets meer nodig. Ik werk zelf niet en mijn man werkt sinds Corona fulltime thuis. Een.heel.jaar.thuis.dus..
Later, het nieuwste boek van Stephen King De engelstalige boeken van Clive Cussler die ik nog niet heb (en dan kom ik waarschijnlijk dik tekort )
Ik zeg altijd tegen mezelf had ik dit ook gekocht als het 5 euro duurder was? Als het antwoord ja mag ik het van mezelf kopen. Antwoord is helaas altijd ja....
Is echt aan te raden (zeker in deze tijden)! Ik ga in mei voor de 5de keer een weekend helemaal alleen weg (is inmiddels een halfjaarlijkse traditie). Ben gewoon al aan het aftellen
Op SD staan best veel leuke hotels om betaalbaar te overnachten nu. Ik heb laatst het Hilton in Rotterdam geboekt, stik betaalbaar! Kunnen we een nachtje naar grote Zus, die zit daar op kamers nml. Alleen wil ik nu niet perse in dat studentenhuis daar slapen
Mijn eerste gedachte was uitgebreid sushi bestellen maar voor 100 euro sushi voor mezelf is wel heel veel haha Dan ga ik voor een dagje sauna met massage erbij
Ja! Ik probeer nu echt niet zomaar kookboeken te kopen, maar toen ik zag dat deze uit was heb ik hem meteen gekocht. Die andere twee gebruik ik echt zo veel.