Kleding, schoene.. Of een behandeling bij het beautycenter hier en dan even lekker mn rug laten masseren en van de rest van het geld iets van kleding ofzo
Ik ga in de mei vakantie normaal een week met vriendinnen op zon vakantie, zit er nu natuurlijk niet in. Helaas zit er momenteel niets in want man is geopereerd en kan 8 weken niet lopen dus alleen thuis blijven is niet handig
Oh dat is ook balen! Lijkt me ook heerlijk, een weekje weg met vriendinnen! Maar dan vind ik wel dat je zeker een nachtje weg verdient, zodra je man weer mobiel is!
Als ik echt moet kiezen, dan zou ik zeker voor 1 gaan. (En deel 2 vind ik eigenlijk nog beter.) Deel 3 is een hele mooie aanvulling, vooral als je ook graag wat aan groente toevoegd. Ik kook bv nooit Oud-Hollands agv (als in gekookte aardappels en groente). Ik doe altijd iets met groente (dus kruiden, roosteren, etc). En in dat opzicht zijn deel 1 en 2 dan eigenlijk veelzijdiger, omdat er kruidenmixen in staan die je voor vlees, vis en/of groente/aardappelen kan gebruiken.
Dotting is stippen zetten met acrylverf op voorwerpen. In mijn geval maak ik patronen op grote stenen. Stone dotting.
Een borstvoeding sieraad. ( ben er eentje aan t uitzoeken dus die 100€ wordt ook echt uitgegeven aan mezelf )
Is wel met hulp door gastriccbypass maar ook dat was niet voor niks heb 4weken na operatie kantje boord gelegen kon niet meer eten niet . Drinken niks uiten dalijk 2maanden sondevoeding gehad toen ging het heel goed tot januari dachten ze gedraaide darm dus voor 3e x alles open gemaakt uiteindelijk was aansluiting van darm open gaan staan maar goed nu gaat het weer goed en sta ik sinds januari al stil dus shoppen shoppen shoppen haha