Hallo allemaal, Ik ben nu 34 weken zwanger en we hebben nog steeds geen jongensnaam. Hebben jullie een idee voor een jongensnaam die past bij Ziva? Mijn vriend vind Niek mooi, maar past dit bij elkaar? Ik vind Ravi of Jari mooi, mijn vriend niet helaas. Jullie misschien ideeen? Alvast bedankt
Niek is een hele andere naam. Als jullie het mooi vinden Moet je gewoon doen natuurlijk. Ravi en Jari wel heel leuk erbij Misschien Reza Ezra Ilay Mikai Dimas Fabrice Elia Elias Mathia Jethro Yves Lamar Rocco Rico Joaquin Isaiah Elijah Benja Zayne Zion Sol Eloy Aloys Cyriel
Als de naam mooi is voor jullie, hoeft het niet per de dezelfde herkomst te hebben vind ik. Ik las een keer over een gezin met zoons Willem en Jayden. Compleet anders. Alles went denk ik altijd. Andere ideeën Mick Jurre Elias Arne Rien
Niek vind ik echt totáál niet bij Ziva passen. Oer-hollands versus Hebreeuws. Nee sorry, dat staat echt mijlenver van elkaar qua stijl. Ravi en Jari passen beter voor m’n gevoel, maar zijn niet mijn persoonlijke smaak. Ik denk bij Ziva aan jongensnamen zoals: Eli Avi Rio Nio Lio Zayn Lennox Fedor Reza Joah Joachim Joaquin Ismaël Matthias (met de klemtoon op TIE) Wess Quint Tex Succes nog even met de laatste loodjes
Mijn dochter heet ook Z.iva, onze zoon heet A.aron. Namen die wij ook mooi vonden; Jonah Milan Julian Jari Collin Owen