Heel lastig... Jongen: Cas of Casper of Thomas denk ik Meisje: Nina, Anna of Mara denk ik Staat nog lang niet vast en kan zomaar iets heel anders worden!
We krijgen een jongen en hoop niet dat ik nu beval maar hij gaat Huub heten. Als het een meisje zou zijn , hebben we een probleem.. maar dan wordt het denk ik Pien
De namen die we ze gaan geven maar daar wacht ik nog even mee. Hoewel ik ze al wel een keer genoemd heb! Als reserve namen hebben we Zoë en Vik
Aaron / Lieke.....als het aan mij ligt. We krijgen een jongen maar man twijfelt nog over Aaron (hij zou Joshua kiezen denk ik)
Als ik nú zou bevallen? Wetenschappelijk experiment m/v. Of Jezus ofzo, in andere kringen. Maar als ik ook daadwerkelijk zwanger zou zijn: Espen en Juliëtte.
Olaf en Suze Beide namen hebben een veto gekregen van mijn vriend, daarom hebben we ze nooit gebruikt. We zullen ze ook nooit meer gebruiken, aangezien we compleet zijn met het drietal wat we hebben rondlopen. Ons volgende huisdier gaat Hufflepuff heten, koosnaam Hufpuf, maar die komt er pas als de jongste 5 is.