Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien heb ik een vrij regelmatige cyclus.Hoe kan het dan dat ik al sinds de dag dat ik ongesteld moest worden (afgelopen vrijdag, op cd 29) last heb van bruine afscheiding en dat het niet doorzet.Vandaag zit ik al op cd31 en nog steeds niet ongesteld.Ik ben ook niet zwanger want heb vanmorgen getest en niet eens een schaduwlijntje te zien, dus geen twijfel mogelijk. Ik kan er al jaren de klok op gelijk zetten en nu opeens dit.. Heb ook geen last van symptomen die toch op een zwangerschap zouden kunnen duiden. De enige keren dat ik een langere cyclus had was met een ivf behandeling en na een kijkoperatie.
Ha Zara, Is je afscheiding licht bruin of donkerbruin? Ik heb sinds vandaag ook last van licht bruinige afscheiding terwijl over twee dagen mijn NOD is. Liefs Nikkie
ik weet het ook niet, maar ik heb ook een keer een cyclus gehad van ruim 50 dagen. Ik denk dat mijn lichaam gewoon een menstruatie heeft overgeslagen ofzo.
Ik ben op dezelfde dag van de neagtieve test ongesteld geworden. Ik weet niet waarom, maar denk dat er misschien toch iets geweest is, maar dat het fout gegaan is bij het innestelen.Als ik nl terugdenk aan m'n vruchtbare periode kwam die niet later dan normaal.En precies vanaf het moment dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn alleen maar bruingie afscheiding die maar niet door wilde zetten.Helaas heb ik niwet meteen op die dag getest, want wie weet had ik dan een positieve test gehad.Helaas is het allemaal koffiedik kijken, maar ik heb in 2.5jr tijd niet zo'n vreemde cyclus gehad. Nu is het de laatste ronde voordat ik weer aan de hormonen moet voor de 3e iui poging.Spannend...
Weet niet of het helaas is dat je toen niet getest hetb. Een positieve test direct gevolgd door een negatieve test en ongi lijkt me ook geen pretje... Heel veel sterkte de volgende ronde!
Ja, maar dan weet ik wel tenminste dat er eens een keer iets gebeurt vanbinnen.Als je vertelt wordt dat ze niks kunnen vinden terwijl het maar niet lukt is dat heel erg frustrerend.